pondělí 20. října 2014

ikeácký stůl

se vrátil na své místo.
Musel...schovaný neskutečně překážel...
A protože k nám prostě patří,nedokáži se ho úplně vzdát a třeba ho prodat,
pařezy dostaly jiná místa.Ale o tom až někdy příště.

Mějte pohodový začátek týdne.Moc vás zdravím.
Věra




9 komentářů:

  1. Ahoj Věrko myslím , že ikeácký stoleček k vám prostě patří :))) líbí se mi ... Šárka

    OdpovědětVymazat
  2. Věru, abych řekla pravdu, pařezy se mi moc líbily, ale tiše jsem vás obdivovala, že stačí :o) My stoly potřebujeme :o)
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Ikeácký stolek moc závidím, opravdu k Vám do pokoje patří, nicméně pařezy byly bombové a určitě je nezatracujte!!! Jsem moc zvědavá, jaké nové místo jim určíte! Hezký večer. Zdena

    OdpovědětVymazat
  4. Věruško, stolek je stolek .-) a ten ikeácký.. se prostě nikdy neokouká .-) a pařezy.. ty si nakonec také to své nové místečko najdou .-) krásný večer :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Věrko se ti nedivím já kdybych ho měla také bych se ho nevzdala -- obdivuju ho už dlouho ale bohužel k mému nábytku se nehodí a tak musím ještě vydržet až dojde k výměně i obýváku...ted byla kuchyn tak musím ještě chvilenku vydržet...
    Měj se moc hezky a jsem zvědavá kde td mají místo pařezy...Martina

    OdpovědětVymazat
  6. Věrko, co je srdci blízko se zkrátka odložit nedá.
    Měj krásné podzimní dny.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  7. Take to tak delam. "Odlozim" a kdyz nechybi jde to z domu. Z nekterymi vecmi se clovek proste nerad louci a stolku by bylo skoda ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Věruško, moc se mi u tebe líbí, máš to doma pěkné. Stolek se ti už vryl po kůži, tak už se ho těžko zbavíš , Ten polštářek je úžasný.
    Hezký víkend Iva

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu.