pátek 10. října 2014

a zase ten Lidl

Krásný den blogerky

Máme tu pátek,huráááá...

Při včerejším zastavení v Lidlu pro rohlíky, jsem zajásala.
Měli přesně svetry co miluju.Schovají zadek a dobře vypadají jak k balerínám,tak ke kozajdám.
 Legíny co opravdu krásně sedí. Nelezou dolů,na těle jsou příjemné a hlavně nejsou to žádné bokovky!
V reálu jsou barvičky syté,čená je fakt černá!

Mějte prima den.
Užijte si víkend hlavně ve zdraví a v pohodě.
Moc vás zdravím Věra









9 komentářů:

  1. Taky jsem tam neodolala, ale pro změnu domácímu oblečení:-)
    Hezký w.e. "fešando":-)))

    OdpovědětVymazat
  2. Jééé Věruško závidím..já v Lídlu také často nakupuji a měla jsem tam ze včerejší nabídky vyhlídlý další dárek pod stromeček a jaké bylo moje zklamání když při příjezdu k Lídlu jsem zjistila že je zavřený páč nám ho renovují :o(
    Vybrala jsi si moc dobře..také mám takovéto svetříky co schovají zadeček moc ráda :o) Měj moc hezký víkend...Martina

    OdpovědětVymazat
  3. Věruško, taky mám z Lidlu pár dobrých kousků (pyžamo, funkční tričko na cvičení a mám ráda jejich punčocháče). Tyhle svetříky mi nějak unikly...
    S těmi doktory tě chápu, přeju ti, aby se všechno rychle zahojilo!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. jojoo já tam taky dnes byla a ty prodloužené trika se zipy jsem neviděla :(...ale mám DŽEGÍNY.....:( :(

    OdpovědětVymazat
  5. Věruško, do Lidlu také chodím a to pravidelně..Nejraději mám pondělky a čtvrtky:o))..dají se tam sehnat vážně pěkné kousky...a i ovoce a zeleninu i potraviny mají super..měj se prima a ať to krásně unosíš...Inka

    OdpovědětVymazat
  6. LIDL u nás taky boduje. ... a ne jen v oblečení.... Pavel

    OdpovědětVymazat
  7. Věruško, děkuju za tip, tyhle mám taky moc ráda, hned v pondělí pro ně frčím !!!! Marki

    PS: Děkuju moc za krásný komentář .... ta barvička, co ses na ní ptala je černá míchaná barva od Duluxu, úžasně kryje, mám jí ozkoušenou ve spíži. Potřebovala jsem něco, co přetře bílou plastovou skříňku na pojistky, která je v těch místech a nesloupe se.

    OdpovědětVymazat
  8. VĚRUŠKO, BEZVA NÁKUP.
    PŘEJI PŘÍJEMNÝ PODZIMNÍ ČAS.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu.