pondělí 24. listopadu 2014

tvoření


I u nás byl víkend ve znamení tvoření.
Ruku k dílu přidali všichni i můj manžel :-)
Ten mi vyřezal malé domečky,stloukl dřevěné korýtko,které já hned přestříkla bílým sprejem a nadekorovala na korýtko adventní...nebo truhlíček? .-)

Polštář spolu s  šedou dekou jsem potiskla stromečky...teda záda mě bolí ještě dneska.

Kluci vystříhali spousty vloček, máme z nich obrázky i ozdobičky.

Tác,opět sklo stříklé na bílo, ze zbytku tabulové tapety vystříhány,nalepeny stromečky.

Milé dámy moc Vám všem děkuji za úžasnou inspiraci!
Mějte pohodový poslední předadventní týden.
Hlavně at proběhne ve zdraví!
Moc Vás zdravím
Věra









16 komentářů:

  1. Koukám, Věruš, ale na tvé tvoření nemám! :-D Máš to překrásné!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Věruš, teda já ti závidím, že máš takové pomocníky, mohla bys mi je na vystřihování půjčit? Máš to krásné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Půjčím.-)ale pozor někdy jsou jak demoliční četa.-)

      Vymazat
  3. Krásné tvořeníčko , jako bych byla u nás doma : ))) ... krásný den , Šárka

    OdpovědětVymazat
  4. Věru, také jsem dnes držela poprvé větvičky...ale máš to krásné :-)))

    OdpovědětVymazat
  5. To se tvoří s takovými šikovnými skřítky, pod taktovkou nápadité víly! Rozhodně u vás budete na Advent perfektně připraveni a v předstihu:-D!

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherně nadekorováno...krásné doplňky:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Věru, tvé tvoření je nádherné a naopak já díky za inspiraci..taková natištěná deka nemá chybu..škoda, že jsem to neviděla dříve.dnes jsem byla na nákupech a měli tam bílou deku. Jak by se mi teď hodila:o))..měj se krásně.Inka

    OdpovědětVymazat
  8. Krásně jste tvořili!! Ta deka s polštářem, svícen, domečky .... nádhera. A papírové vločky na černém podkladu nemají chybu. Jana

    OdpovědětVymazat
  9. No páni, Věruško, vy jste se činili! Krásné dekorace! Moc hezké!
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Věruško u tebe je krásně u vánočně.
    Měj se hezky Iva

    OdpovědětVymazat
  11. Přeji pěkný den - moc hezky se na výzdobu kouká - krásné :-)
    Můžu se zeptat odkud jsou ty krásné polštáře - vlci a liška ?
    Míša

    OdpovědětVymazat
  12. Tedy Věrko to je krása...ta deka to je skvělý nápad :o) a máš skvělé pomocníky krásně jste si to doma vyzdobili.... měj krásný Adventní čas...Martina

    OdpovědětVymazat
  13. Věrko,
    jsi studnice inspirací, pokaždé žasnu a kochám se.

    Krásnou adventní neděli,
    Martina

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu.