pátek 21. listopadu 2014

ložnice

Krásné ráno milé dámy.
Konečně máme pátek!Jsem docela ráda.Dneska kluky ze školy přiveze tatínek. Já mám více času uklidit a hlavně odemknout technickou místnost a začít balit dárky.Alex včera, už hledal klíče,které tak záhadně zmizely a táák strašně moc potřeboval odemknout dveře....
Naše ložnice se převlékla do zimního.-)No převlékla....já ji převlékla.-)
Vytáhla jsem pár vánočních dekorací,které jsem měla po ruce.Papírová hvězda udělaná podle návodu na netu.Opět,je to ten lehčí návod.Pokud se mi podaří nafotit postup,vložím.

Děkuji a všechny předešlé komentáře,né vždy se mi podaří odpovědět.
Mám Vás ráda!
Užijte si pátek a hlavně víkend.
Mějte prima dny.
Věra







12 komentářů:

  1. Věruško...moc krásné, útulné.
    A ta kočička...jů, ta je nádherná.
    Ahoj Martina

    OdpovědětVymazat
  2. Věrko, máš to v ložnici moc hezké. Obdivuji, že jsi měla čas vánočně/zimně nazdobit nejen obývák. Polštář s jelenem nádherný. Taky přeji hezký víkend, Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Hned bych s číčou měnila do tak útulného zimoviště:-)!
    Pane jo už balíš dárky! Já ještě ani nevím jaké vánoční téma bude u nás a to mám strojit za týden stromeček, natož dárky..., ale to mám tak každý rok:-(

    OdpovědětVymazat
  4. Jů, tak zimní povlečení opravdu nemám ... a zabalené dárky teprv ne.-)))

    OdpovědětVymazat
  5. Věruško to je krása --- tam se musí krásně vánočně snít .... Měj se moc hezky...Martina

    OdpovědětVymazat
  6. Dobry den, krasne ste si to naaranzovali... Chcem sa spytat kde ste kupili postelne pradlo.Dakujem. Gabika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc...povlečení je z bonprixu.Hezký den:-)

      Vymazat
  7. Tedy Věru, to je krása! To povlečení je skvostné a vše ostatní si krásně vyladila...
    Moc tě zdravím, hezkou sobotu. Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Věruško, krása .... ložnička vypadá úžasně .... Marki

    OdpovědětVymazat
  9. Věruško máš to krásně načančáno. Úžasné je to povlečení. Hezký večer Anny

    OdpovědětVymazat
  10. Věruško, moc krásně jsi ložničku převlékla.
    Jana

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu.