úterý 25. července 2017

Za humny...

je krásně...

Moc děkuji za vaše návštěvy a milé komentáře, které mi tu necháváte.Moc si toho vážím!
Přeji vám krásné dny plné pohody
Věra






12 komentářů:

  1. Vždy, když se vracím odněkud z ciziny, říkám si v duchu - Všude dobře, doma nejlíp :o).
    Věrko, přeji ti hezké léto.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak :) i já si to říkám...Krásné dny,pa V.

      Vymazat
  2. Moc hezké fotky, máme tu opravdu krásně....
    Klárka

    OdpovědětVymazat
  3. Věruško i tobě pohodu a krásné léto. Iva

    OdpovědětVymazat
  4. Ráda se někam za hranice naší země podívám, ale stejně když se vracím, tak si říkám- tady je tak krásně a já toho ještě tolik neviděla.
    Pohodové dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. I já ti Věrunko přeji nádherné letní dny.. Měj se moc krásně,pa Z❤

    OdpovědětVymazat
  6. Krása a relax,Věruško! Měj se dobře!Elli

    OdpovědětVymazat
  7. Vierka čo to tam leží v tráve ? Krásne leto prajem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vůbec netuším.)Nutrie?Bobr?Nevím:) Když jsme projížděli byli tam dva a baštili zrní u silnice:)Hezké dny,pa

      Vymazat
  8. Myslela bych, že v trávě je nutrie, bývá jich teď hodně v Litomyšli u říčky Loučné. Nutrie má ocas jako myš, velká, bobr má plochý, ale tady není vidět. I to zbarvení vypadá na nutrii.
    Dagmar

    OdpovědětVymazat
  9. Ta první fotečka je krásná, ta se zvířátkem mě zaujala, řešila jsem oč jde :-))). Ondatra? Kája.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu.