úterý 3. ledna 2017

Krásné ráno
U nás sněží!Sice netuším jak zvládnu dojet pro kluky ke škole, ale mám radost.
Konečně máme bílo!
Jéžišek mi nadělil lyže.Moc dobře věděl, že na lyžích neumím a vzpomínka na ,,lyžák" na střední,  nic moc.Mám to jako odplatu,  kdy já loni nadělila manželovi kolečkové brusle:-)
První lekci mám úspěšně za sebou a zjistila jsem, že zima, kterou nemám vůbec ráda, je na horách moc krásná.

Doma už je obývák odstrojen, stromek zlikvidován.

Mějte prima den
Moc vás zdravím

Věra








13 komentářů:

  1. Verka, mate to doma nadherne...u nas maju deti este prazdniny, tak stromcek odstrojime asi v piatok :) Lyze ako darcek su super, drzim palceky, nech ich rychlo zdolas :) A sneh by mal dorazit zajtra aj k nam, tak sa tesime...maj sa krasne, papa

    OdpovědětVymazat
  2. Krasne je u Vas! Bavi me Vase zmeny.
    Katka

    OdpovědětVymazat
  3. Zdravím budoucí mistrni lyžování:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-)mě bude stačit sjíždět modrou a neřáchnout sebou,nikoho nepřejet a bezpečně zastavit:-)

      Vymazat
  4. Věrko, taky chci dnes odstrojit stromek, máme doma k nehnutí.
    vše krásné v novém roce. Majka

    OdpovědětVymazat
  5. My míváme stromek dlouho...Místa je dost, tak to neřešíme...Hezké to doma máte...Ilča

    OdpovědětVymazat
  6. Držím palce a obdivuji. Já dnes sjížděla kopeček na lopatě :-) s dětmi, to zvládám...

    OdpovědětVymazat
  7. Veru, moc hezky u vas je. A s lyzovanim na tom jsem podobne, planuji se doucit s detmi:-). M.

    OdpovědětVymazat
  8. Věruško, ty si s Vánocemi tedy zatočila :o) Už na to taky myslím!
    Přeji hezké dny a hodně radosti z lyžování!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  9. To je zase pořádná přestavba :-)
    já vánoce ještě nechávám, jednak jsem nějak letos zanedbala výzdobu a na druhou stranu se mi ten stromeček v proutěném koši moc líbí. Výzdobu letos dělaly jen děti a také každý den rozsvěcují světýlka, tak kolem ničeho nemusím a jen si to užívám :-)
    A s lyžováním to máme asi na stejno, já také nemusím a bruslit mě bavilo, ale není kde :-)
    A vidím, že kočičáci jsou v pořádku, že?
    Užívejte tu krásnou zimu, u nás dnes bylo plus a z té námrazy nezbylo skoro nic!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Věruško
    I já odstrojila dnes....mívám ho jindy do šestého,ale letos tak nějak to je dříve.
    Jé lyže...no nevím,nestála jsem na nich od dětství.....brusle to už jde.
    Tak opatrně a měj se v tom Novém roce bezva a hodně zdravíčka celé tvé rodině.
    Měj se hezky Marťula

    OdpovědětVymazat
  11. Věrunko už uklizeno. Páni😉.
    Já teda vydržím ještě do víkendu..Lyže za mne nee. Běžky jsem teď pár let zanedbávala. Protože nebyl u nás sníh.. Dnes napadl, tak uvidíme😉.
    Krásný den, pa Z❤

    OdpovědětVymazat
  12. Věrko, s lyžováním jsem na tom podobně.U nás ještě vše nastrojeno, nechávám vždy až do 6.1. Hezké dny.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu.