pátek 25. září 2015

Příroda čaruje...

Kolem téhle jabloně chodíme skoro každý den.
Dneska se mi zdála už z dálky nějaká jiná...

Korunu má plnou květů i jablíček!
Je krásná...


Mějte prima prodloužený víkend.
Moc vás zdravím
Věra







10 komentářů:

  1. Věru, příroda je mocná čarodějka a občas čaruje zajímavě. Ale na pohled je to opravdu nádhera.
    Měj se moc hezky. Z.

    OdpovědětVymazat
  2. Dnes jsem viděla pole kvetoucí řepky, jednou v roce asi nestačí :-) Příroda se asi zbláznila :-)
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  3. Věruško, mě dnes úplně "vyděsil" kvetoucí šeřík Myslela jsem, že mám mámení smyslů.
    Hezký víkend, M.

    OdpovědětVymazat
  4. U nás je taky jaro , kvetou pampelišky :)))

    OdpovědětVymazat
  5. Tá obloha na fotkách je až neskutočná...

    OdpovědětVymazat
  6. U nás mi kvetou některé azalky:-) Prostě všechno je jinak...

    OdpovědětVymazat
  7. U nás taky kvetou jabloně. Letos je to jinak. Po pozdním létě přijde znovu jaro. :o) No nebylo by to skvělý?! J.

    OdpovědětVymazat
  8. U nás taky kvetou jabloně. Letos je to jinak. Po pozdním létě přijde znovu jaro. :o) No nebylo by to skvělý?! J.

    OdpovědětVymazat
  9. Jako nevěsta a zralá žena zároveň...
    Věru, měj hezký večer. Helena

    OdpovědětVymazat
  10. Věruško, jablůnka si dělá co chce. Krásná podívaná.Mne kvetl rododendron. Asi začíná být všechno jinak.
    Měj se hezky Iva

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu.