čtvrtek 13. srpna 2015

Neonové laky

A proč ne ? .-)

Dlouho jsem po neonových barvách pokukovala.
Nabídka na krása.cz se mi natolik zalíbila,že už mám doma tři. :-)
A myslím, že ještě přiobjednám.Cena 31kč za kus, je velmi příjemná.


Také se už těšíte až zaprší a trošku se ochladí? Já moc!
Mějte prima den.
Věra





11 komentářů:

  1. Letos jsem šla taky do neónového laku :-))) ochlazení bych brala hned. Ale na větší to zatim vůbec nevypadá. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady to zatím také na ochlazení nevypadá...Snad se brzy dočkáme....-)

      Vymazat
  2. Jéé to jsou úžasné barvičky, můžu poprosit o čísla? Hned bych si je objednala ... Ta taštička byla k tomu?
    Jinak to vedro už mě nebaví,myslím,že na désšť se těšíme všichni.) snad už brzyyyyy :)
    Hezký den,
    Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. čísla nemají.-)je to neon pink, neon kiwi, neon love.-)Taštičku mám s bonami.-)Hezký den V.

      Vymazat
    2. Moc děkuji.
      Petra

      Vymazat
  3. Věru laky jsou krásné , já už si do výrazných barev netroufám , ale líbí se mi . A počasí ... u nás už byly dvě bouřky tak je to lepší , ale zase jako v sauně . co naděláme , snad už přijde ochlazení

    OdpovědětVymazat
  4. Věru, vypadají skvěle! Já jsem velmi neodvážná, tak je budu obdivovat u tebe a ostatních dam :o)
    Měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. tiež som po nich pokukovala, ale nakoniec som si nekúpila, ale boli by skvelé na leto :)

    OdpovědětVymazat
  6. Věruško, neonky k létu patří. A tobě určitě sluší.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  7. Věrko, neonky jsou krásné - ale líbí se mi na druhých, sama jsem se neodvážila... Pa a užívej si léta, Maru

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu.