pondělí 15. června 2015

Letní nákupy

Dnes jsem si do Lidlu trochu pospíšila, dobře jsem udělala .-). Tolik lidí jsem brzy ráno fakt nečekala!Původně jsem jela jen klukům pro svačinu a pití do školy.
Mám hroznou radost!
Za malý peníz,  jsem pořídila  hezký komplet na prázdniny.

Boty deichmann .-) ...

Moc všechny zdravím!Děkuji za vaše milé návštěvy.
Mějte prima pondělí!
Věra









10 komentářů:

  1. Věru, jsi dobrá, prý se v Lidlu po ránu dějí hrozné věci... Moc hezký outfit!
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to dějí .-)hrozný!Ale přežila jsem :-)Já na to zůstala zírat,jak se tam někteří chovají!Helenko hezký den:-)Věra

      Vymazat
  2. Věru, moc pěkné věci jsi pořídila. Určitě budeš v létě za hvězdu.
    měj se pěkně Věrka

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný outfit .. a modrá ti bude moc slušet . Do lídlu nechodím , ale měla bych občas nakouknout . Krásný den , Šárka

    OdpovědětVymazat
  4. Věruško, vybrala jsi super outfit......já jsem dneska vyrazila do Lidlu pro Retro potraviny :o)).
    Pá Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Ranní nákup se vážně povedl :o)

    OdpovědětVymazat
  6. tak oplatilo sa privstať, včera sme s dcérou pozerali tie nohavice v letáku...skvelá kúpa, môj štýl...

    OdpovědětVymazat
  7. Věruško krásný -- budeš kočka :o) také jsem se tam chystala ale nakonec jsem jet nemohla a tak jsem si jen od Lenči nechala koupit nějaké ty retro potraviny :o)
    Měj s ekrásně.
    Martina

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu.