čtvrtek 7. února 2019

Alize Puffy

...znáte?
Já neznala!Objevila jsem ji úplnou náhodou.Spoustu návodů na polštářky,deky najdete na You Tube.
Zkusila jsem si ji objednat a jeden pléd umotat.Na pletení nepotřebujete nic, jen provlékáte očka.

Krásný zbytek týdne přeji
Věra




19 komentářů:

  1. Dobrý den, bohužel doposud jsem neznala. Máte krásný pléd, obdivuji Vaši zručnost. Můžete, prosím, uvést přibližnou spotřebu, kolik je třeba klubíček na menší pléd? Uvažuji, že se do toho také pustím. Děkuji, Zdeňka P.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den,moc děkuji:-)Pléd jsem dělala na asi 50 ok a přibližně jsem spotřebovala 5 klubek.Hezký den Věra

      Vymazat
  2. Vypadá to úžasné. Mně teda nejvíc láká polštářek. Hooodne polštářků. Asi se po tom podívám. ♥️ Děkuji za tip.

    www.blaznivamama.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Vierka, si šikulka, mňa zaujala Dači na obrázku a koberček iconioo;)
    Alena

    OdpovědětVymazat
  4. To je parádní. Vlna vypadá zajímavě.

    OdpovědětVymazat
  5. Neznám, podívám se. Vypadá to moc dobře. Krásné dny. Eva

    OdpovědětVymazat
  6. Neznám a vypadá to moc krásně! Stále se má člověk co učit :-).
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  7. Neznám, lákavé tvoření.
    Hezké dny. J.

    OdpovědětVymazat
  8. Věruško, už jsem tvou práci obdivovala na IG - fakt nádhera! Mám doma jedno klubko, většinou používám jednotlivé nopky na ocásky háčkovaných zajíčků :o)
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherné...můžete doporučit kde jste prizi koupila?Děkuji.Hezký dny.JP

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    2. Děkuji moc.-)koupila jsem na ráji klubíček....Hezké dny přeji:-)

      Vymazat
  10. Věruško, to je hezké a taky jsem neznala. Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
  11. Věrunko také jsem koukala jak se dělá deka na Yutube..
    Docela mne láká ta úžasná deka. Ale v galanterii jsem na klubíčka nenarazila. Musím juknout na net.
    Krásný víkend ti přeji.Z♥

    OdpovědětVymazat
  12. Věrko, deka vypadá nádherně, má moc hezký vzorek. Povedla se Ti.
    Přeji pohodový víkend. D.

    OdpovědětVymazat
  13. Věruško, krásná práce - možná se nechám zlákat - moc se mi to líbí.
    Měj se moc hezky. Iva

    OdpovědětVymazat
  14. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu.