úterý 6. listopadu 2018

Bydlíme...

Konečně už nevozíme plné krabice věcí.Konečně se stěhování dobralo svého konce.
Popravdě musím napsat, že jsme strhaní jak borůvky,ale stojí to za to!
V našem novém bydlení už nebude jen černá a bílá, pustila jsem k nám barvičky.
Vlastně jsem změnila celý styl.
            :-)

Mějte krásný večer
Věra








18 komentářů:

  1. To jsou teda změny:-)))
    Tak ať se vám krásně bydlí. Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Věruško, už z fotek na IG jsem byla nadšená! Ty, když něco děláš, tak pořádně! Vidím, že pesan spokojeně leží, kde je dobře psům, bude dobře i lidem.
    Ať se vám tam hezky žije!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Ano, je to změna- změna je život, se říká :-).
    Tak hezké bydlení!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Věruško, krásné změny u Vás doma probíhají. Vždyť život není jen černobílý-máte to krásné.Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Zdravím Věruš, máte to velmi velmi krásné!! A dobře tak, že jsi pustila barvičky do domu, já to dělám pomalu postupně také! Vždyť všichni už mají byty stejné - jen bílé a šedé, jako přes kopírák..je čas změn! Hodně štěstí v novém! Elli

    OdpovědětVymazat
  6. juuu parádní..hmm a ty barvičky krááásné nové bydlení ať se vám tady krásně žije

    OdpovědětVymazat
  7. Věrko, moc se mi Vaše nové bydlení líbí, krásně jsi ho vyladila.
    Ať se vám v novém pěkně bydlí.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  8. Věruško, moc pěkné. Ať se dobře bydlí.

    OdpovědětVymazat
  9. Věruško, tak takové útulné bydleníčko plné veselých barviček to je moje .Taky to tak mám v domečku.Abych byla upřímná, černo bílou kombinací nemám ráda.Krásné opravdu moc.Martina

    OdpovědětVymazat
  10. Věrko, moc hezky jste se zabydleli. A barvičky mám ráda, takže super. Věnec z mechu je úžasný, moc se mi líbí. Vypadá, že je nějaký vyšší, při bližším zkoumání je to asi květináč, nebo ne?
    Přeji fajn dny ať se krásně bydlí. D.

    OdpovědětVymazat
  11. Tak to je nadhera.Přeju krásné bydlení.Ať se vám tam líbí.M.

    OdpovědětVymazat
  12. Věrunko u Vás je to tak srdíčkově nádherné..
    Přeji ať se Vám krásně žije a ať se síly brzičko obnoví. Měj se moc krásně.Z🖤

    OdpovědětVymazat
  13. Dobrý den Věrko,zdravím Vás máte krásné bydlení, prosím to křeslo máte z ikea tyrkysové
    STRANDMON
    Křeslo ušák, Skiftebo světle tyrkysový na obrázku se mi zdá , že to je světle modrá, ale v ikea mi to ukazuje jen to světle tyrkysové, moc děkuji Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den,ano je to Ikea...Pozor,mají i sametové psané jako tyrkysové a to je více modré a tmavší,řekla bych:-)Krásný den

      Vymazat
  14. Zdravím, zase krásne bývanie,útulné :) nech ste v novom domčeku šťastní

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu.