sobota 26. května 2018

Klokočské skály

Další moc pěkné místo na výlet.


Přeji krásný víkend plný pohody

                      :-)

Věra








9 komentářů:

  1. Věruško,máš pravdu, krásné místo.Představ si, že ho mám nedaleko a ještě jsem tam nebyla.
    Musím to brzo napravit.
    Měj krásný víkend, Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Zajímavé místo, hezký víkend i u vás. Eva

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Věruško, všechny minulé příspěvky jsem si prohlédla a musím říci, pohoda je u vás, napečeno, nazdobeno a pěkný výlet nakonec. Přeji ti hezké dny.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné místo na výletování. Díky za foto!
    Hezkou neděli!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Věruško, opravdu krásné. Nevzpomínám si, že bych tam byla, tak díky za procházku. Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
  6. Věruško, tam se mi taky líbí a v Besedických rovněž! Naposledy jsme tam byli s vnučkami loni v létě, při dovče na Malé Skále.
    Měj se hezky. Jiřina z N.
    trvalkadahlia.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Moc krásný výlet, Věruško! Nádherné místo!
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Klokočské skály...musela jsem vygooglit, abych byla v obraze, kde se ta nádhera nachází. Moc pěkné místo.
    Henrieta

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu.