pondělí 18. září 2017

Diy betonový stůl

Byla to fuška,
do poslední chvíle jsem nevěřila, že se deska natolik povede a bude smět domů.
Hobby beton teda nic moc!Drolí se, špatně schne.Na větší betonové kusy je asi lepší namíchat si beton doma sami, pokud umíte.
Stůl je samozřejmě hlavně práce mého manžela, já směla mít jen ,,odborný" dozor :-)

Přeji vám nádherný den
Věra






19 komentářů:

  1. Tak to je nádhera, aj ja potrebujem urobiť na nohy vrch, čo som robila z višne, najbližšie to zadám ako úlohu manželovi. Krasny den prajem.

    OdpovědětVymazat
  2. Věrko, ten je úžasný! Moc krásný. Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
  3. Zindustrievaš, Vierka:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Wow! Wow ! To je nádhera :))))
    Moc se mi líbí. Eva

    OdpovědětVymazat
  5. Věru, smekám!
    Vypadá úžasně!
    Měj pohodový večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. To tedy koukám. Super!!! Beton, no to by jeden nevěřil :-)
    Hezký večer a hezké další dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  7. Tak, teď chválím zase já............

    OdpovědětVymazat
  8. Věrko, moc se vám povedl, manžel je šikulka a zákoutí vypadá úžasně.
    Já ale raději dávám přednost dřevu. :o)
    Přeji krásné dny. D.

    OdpovědětVymazat
  9. Věrunko společná práce se vyplatila.Je nádherný.
    Měj se moc krásně,pa Z❤

    OdpovědětVymazat
  10. Ten stůl je pecka,už jsem Ti ho obdivovala na instagramu,ale takhle na velkých fotkách je ještě šmrncovnější♥.Míša

    OdpovědětVymazat
  11. Bude návod? To musela být fuška. Kolik asi tak ta deska váží?
    Jinak je to dokonalý koutek, nejvíc nejhezčí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)Návod být může.Celý stůl má asi 80kg:-).Schne nám deska na jídelní stůl,ta bude mít asi 200kg a manžel přemýšlí,jak jí nasadíme na nohy.-)Tak doufám,že se povede.Moc děkuji za pochvalu.Hezké dny přeji:-)

      Vymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu.