čtvrtek 27. července 2017

Radosti musí být

Propadla jsem náramkům...

Mějte hezký i když asi upršený den


Věra





15 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Evi to není moje práce,tyhle jsem si koupila,ale tak se mi líbí,že si přidělám nějaké své:)

      Vymazat
  2. Krásné a kupuješ nebo sama vyrábíš?H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyhle jsou koupené od jedné moc šikovné paní.)ale už vybírám korálky,že si ještě nějaké přidělám.)

      Vymazat
  3. Náramky mám taky moc ráda.Ty tvoje jsou krásné. Inka

    OdpovědětVymazat
  4. Věru, jsou moc krásné, také se mi náramky líbí, ale neumím je nosit o))
    Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezky sladěné.Povedly se.
    Hezké léto Marťula

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Věruško, všechny náramky se mi moc líbí a ráda je také nosím.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  7. Věrunko je krásné dělat si radosti a tvé náramky jsou úžasné.
    Měj se moc krásně,i když dnes opět leje jako z konve,pa Z❤

    OdpovědětVymazat
  8. Moc hezké náramky. Je dobré udělat si radost. :-)
    Přeji hezké dny.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  9. Věruško, moc krásná "závislost" i náramky !!!! Marki

    OdpovědětVymazat
  10. Moc krásné náramky, já je taky hodně nosím!
    A krásné fotky od vás :o)
    Věruško, moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  11. Náramky sú aj moja závislosť. Tieto sú naozaj veľmi pekné a verím, že máš z nich radosť.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu.