úterý 20. června 2017

Krásné ráno

Užíváte sluníčka?Dnes prý opět bude :-)

V neděli jsme trochu přestěhovali obývák...
Konečně máme více místa!


Mějte prima den
Věra




15 komentářů:

  1. Věrko, v těchto vedrech stěhovat nábytek by se mi nechtělo, ale vypadá to nádherně. Krásné bydleníčko máte. A rybízová bublaninka by se ke kávičce také hodila. :o)
    Přeji krásné dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši naštěstí mám pomocníky a stěhování trvalo jen chvilku:-)Krásný den přeji a moc děkuji za nakouknutí.

      Vymazat
  2. Věrko, krásné. Také obracíme každou chvíli "celý barák na jih" :-) To je příměr mojí sestry a ráda jej používám, páč vyjadřuje úplně vše. Stačí nový obraz nebo váza a už měníme vše. Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
  3. Teší ma, že máme rovnakú úchylku, premiestňujeme nábytok, kým nie sme spokojné, alebo kým to pre aktuálne fungovanie rodiny, nie je najoptimálnejšie a najkrajšie:-)
    Ja som to stihla v sobotu a v pondelok išiel muž na tú svoju výmenu kĺbu!

    OdpovědětVymazat
  4. Teeda, razantni zmeny, ale pekne:-). Hezke dny. M.

    OdpovědětVymazat
  5. Já doma stěhuju každou chvíli :-) a pořád mě to baví :-) Zdravím Margita

    OdpovědětVymazat
  6. Věru, posílám pozdravení!!
    Pěkné to máte- a hezký pocit určitě!!!
    Koláček byl zasloužený!!!
    Měj se hezky a krásný večer
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  7. Hezky jste to přemístili. Vypadá to moc dobře.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  8. Věrunko opět krásná změna..A dobrůtku k tomu..U vás je božsky.
    Já mám dnes za sebou dvanáct hodin v klimatizaci, takže jsem trošku zmrzlá 😊.
    Měj se moc hezky.Z❤

    OdpovědětVymazat
  9. Věruško, u vás je to krásné ať stojí nábytek kde stojí! Přeji krásný dnešní slunovrat a nádherné celé léto! Elli

    OdpovědětVymazat
  10. Věruško, u vás se nesmí nikdo vracet domů po tmě, viď!
    Moc hezké!
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
  11. Krásný obývák :-)a koláč vypadá také báječně. Hezký den A.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu.