pátek 21. dubna 2017

Kluky jsem vypravila do školy.
Nechce se mi vůbec nic dělat,jsem nějaká bez nálady.
Třeba to teplý čaj a listování v nové knížce spraví...

Mějte prima pátek a hlavně si užijte celý víkend v klidu a pohodě
Věra






31 komentářů:

  1. Věrko, také ti přeji krásný pátek i celý víkend.
    Krásný hrneček s podšálkem a v knížce bude asi hodně zajímavých nápadů. :O)
    Zdravím.

    OdpovědětVymazat
  2. Věruš, z těch fotek číší opravdový klid a pohodička..máš to tam krásné.... že bych k tobě zaskočila na návštěvu?

    OdpovědětVymazat
  3. Verusko,inspiraci mas přímo před s sebou;-)Krásný aprílový víkend!

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to má byť!
    Aj ja sa tak pekne rozpoložím a až potom robím:-)
    Věrka, však sú tie skrinky v rohu novinkou?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko skřínky nejsou novinkou,jen jsem zase stěhovala.-)Krásný víkend a moc děkuji za návštěvu.-)

      Vymazat
  5. Vierka, však si ten relax každý z nás zaslúži. No nie?. Prajem príjemný víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě zaslouží.-)Krásný nový týden přeji.-)

      Vymazat
  6. Tak snad uz je lepe, knizka vypada uzasne. M.

    OdpovědětVymazat
  7. Od paní Bartošové jednu knížku máme a je nádherná. Tato vypadá také dobře, musím se po ní poohlédnout :-)
    A klid bych taky vážně potřebovala, ale to bych musela asi letět na Měsíc :-)
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem náhodně na paní Bartošovou narazila na faa jsem za to moc ráda.-)Krásný den

      Vymazat
  8. Věruško- tato kniha tě určitě navnadí na nějakou činnost :-)) je úžasná !! Iva

    OdpovědětVymazat
  9. Věruško, fotečky jsi pohodové...
    Přeji Ti hezký víkend, Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani a já přeji krásný nový týden.-)nějak nestíhám.-)Moc děkuji za návštěvu

      Vymazat
  10. Příjemné fotky- takové poklidné. A tak to občas má být.
    Hezký víkend přeji.
    Hanka z Podkrkonoší

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani přeji krásný nový týden.-)Děkuji za milou návštěvu

      Vymazat
  11. Věrunko počasí si hraje s naší náladou viď.. mně nějak chybí chuť na cokoliv.. Snad se nám sluníčko brzy vrátí a dobije nám baterky 😉..
    Ladkominy ...také si je ráda prohlížím.. Krásný víkend, pa Z❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni to sluníčko tak moc chybí...Krásné pondělí přeji.-)

      Vymazat
  12. To brzo přejde !!!!
    Knížku mám doma dost často otevřenou.
    Eva

    OdpovědětVymazat
  13. Věruško,
    krásný víkend- i když zamračený- u Tebe je krásně!!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  14. U tebe je krááásně...a ten hrneček, ááách.

    OdpovědětVymazat
  15. Věruško, taková kniha ti jistě vylepšila náladu!
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu.