čtvrtek 30. března 2017

Kaše do skleničky

Dneska se mi vůbec nechtělo vstávat.
Sluníčko se schovalo.Venku to vypadá,že příjde pěkný liják.

Poslední dny jsem si ke snídani oblíbila různé kaše.
Večer připravím do lednice a ráno jen vezmu:-)

vrstvím
vločky, 2 lžice chia semínek.zaliju kokosovým mlékem,přidám domácí jogurt,lžičku marmelády,ovoce ...
Mameláda je moje taková ,,prasárnička" :-) potřebuji sladké...

Mějte krásná rána!
Moc vás zdravím
Věra



8 komentářů:

  1. Věrko, snídaně ve skle vypadá famózně!

    OdpovědětVymazat
  2. Kez bych byla tak dusledna a take si chystala neco dobreho uz den predem:-). Pekny den. M.

    OdpovědětVymazat
  3. Kaša vyzerá famózne a veľmi jedlo :-) asi sa nechám inšpirovať, len vločky vymením za bezlepkovú verziu... ja teraz fičím na pohánkovej kaši so škoricou a kakaom.
    Pekný deň,
    A.

    OdpovědětVymazat
  4. Věrunko také vyrážím do práce se snídaní ve sklínce.Tvá kaše je opravdu dobrůtka. Já ujíždím na musli s jogurtem a ovocem (mrazem sušené).. Jen v práci jsem trošku k smíchu.. Já si však pochutnávám.😊 Měj se moc hezky Z❤

    OdpovědětVymazat
  5. Snídaně se mi také líbí a marmeládu si přidávám do jogurtu i já. Také potřebuji bílý jogurt dosladit. :O)
    Krásný večer.

    OdpovědětVymazat
  6. Věru, začnu vrstvit do skla....jíme očima :o)
    Hezký večer měj.

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá to moc dobře !
    Hezký den !
    Hanka z Podkrkonoší

    OdpovědětVymazat
  8. Věrko, tak to vypadá výborně. A ty tulipánky... ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu.