středa 22. března 2017

Dobré ráno

Venku leje, tak alespon trošku veselejší snídaně pro malého maroda...

Jednoduché lívance
2 vajíčka
250g tvarohu ve vaničce
200 ml mléka
150g polohr.mouky

žloutky smícháme s tvarohem, mlékem a moukou
z bílků ušleháme sníh a opatrně vmícháme

Mějte prima den!
:-)
Věra


16 komentářů:

  1. Vonku leje, ale dnu to má u teba krásnu atmosféru, perfektné raňajky, až sem to cítim tú vôňu, pekný porcelán, džemík. Vierka koľko múky? Príjemný deň.

    OdpovědětVymazat
  2. :-)150g.-)moc děkuji,já na ni úplně zapoměla.-)Krásný den přeji a moc děkuji za milou návštěvu.-)

    OdpovědětVymazat
  3. Verka, vyzeraju vyborne...doteraz som robila len s kyslou smotanou...skusim aj s tvarohom :) Prajem rychle uzdravenie, papa

    OdpovědětVymazat
  4. Lívance jsem neměla už strašně dlouho, vypadají lákavě :)

    OdpovědětVymazat
  5. Věrunko nalákala jsi mne 😊, ráda vyzkouším lívance k večeři.. Synek bude nadšený.
    I když je venku nic-moc,u vás je krásně.. Měj se moc hezky a marůdkovi přeji brzké uzdravení.Z❤

    OdpovědětVymazat
  6. Já včera dělala k obědu palačinky, manžel byl nadšený. Nevím, že ti chlapi tahle sladká jídla tak milují :o))) - já raději zeleninu a maso.
    Věrko tvůj recept vyzkouším, díky.
    Krásné dny.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  7. Lívanečky vypadají skvěle a recept je jednoduchý. Také vyzkouším.
    Krásný, stále upršený den.

    OdpovědětVymazat
  8. Věruško, taky je dělám, jsou výborné! Moc se mi líbí tvá vyjarněná terasa!
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Prajem skoré uzdravenie!
    Lievance vyzerajú výborne, určite to boli skvelé raňajky. A servis je nádherný...
    A.

    OdpovědětVymazat
  10. Díky za jednoduchý recept..Vyzkouším..ilča

    OdpovědětVymazat
  11. Sladké snídaně mám ráda. Lívanečky dělám ještě jednodušší - recept mé kamarádky. Těsto o něco hustší než na palačinky, trochu cukru, špetka soli,z bílků sníh lehce vmíchat. A už jen na lívanečníku péci. Všem u nás chutnají :-).
    Hanka z Podkrkonoší

    OdpovědětVymazat
  12. Skvělá snídaně, receptík vypadá moc dobře :-) Přeji brzké uzdravení, Ivana.

    OdpovědětVymazat
  13. Já je snad hned ráno vyzkouším :-)
    Vypadají moc dobře.
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  14. Lívanečky vypadají úžasně. Budu muset vyzkoušet. Hezké dny. M.

    OdpovědětVymazat
  15. Jéééé, to bych si hned dala, ale strašně nerada smažím. Asi je to tím, že je nás hodně a člověk u toho prostojí mládí :-)
    Pa, Klárka.

    OdpovědětVymazat
  16. Věruško, vypadají přímo k nakousnutí .... lívance z tvarohu neznám, já je dělám se zakysané smetany .... děkuji za inspiraci, vyzkouším .... Marki

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu.