pondělí 22. srpna 2016

Diy košík

Včerejší háčkování u televize.Ještě že Avatar trval tak dlouho!:-)

Krásné pondělí přeji

Věra



21 komentářů:

  1. Věrunko mooc se ti povedl. Je krásný.
    Pěkný den,pa Z❤

    OdpovědětVymazat
  2. Krasny...ja delala nedavno 2 ze spagatu, je to moc hezka dekorace :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkně "zrežírovaný" košík:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkný, z čeho háčkovaný? Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Věruš, tobě stačí Avatár na uháčkovaní takové nádhery, klobouk dolů, hezké dny. Iva

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Věrko
    Moc hezký doplněk.Dočetla jsem se, že to je z příze Kačenka.....já mám doma Káju a to složení je stejné.Dobře se z ní háčkuje,koupila jsem si ji na zkoušku a když jsem si ji chtěla doobjednat tak mě to právě odkazovalo na tu Kačenku....je prý to stejné.
    Měj hezké dny Marťula

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti opravdu Kája i Kačenka jsou stejné.-)mám moc ráda obě.Jen Kája jde hůře sehnat.Tak Kačenku objednávám přímo na www.nitarna.cz Hezký den

      Vymazat
  7. Věru, je moc krásný, povedl se parádně. A fotky z výletu jsem už obdivovala na IInstagramu, krásné místo!
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Kosik je vic nez vydareny:-), i prostirani se mi moc libi:-). M.

    OdpovědětVymazat
  9. Věrko,
    jste teda ohromně šikovná,vypadá úžasně a fotky se moc povedly.
    Přeji pěkný večer.
    Renča

    OdpovědětVymazat
  10. Tak top je pecka! nádhera Věruško♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu.