pondělí 16. května 2016

Pivonky

Na tyto květy se vždy netrpělivě těším. Nemůžu se dočkat,  až rozkvetou do krásy.
Pivonka byla  úplně první rostlinka,  kterou jsem zasadila do naší zahrady.
Mám radost, že přežila mé zahradnické začátky.

Po večerech se snažím háčkovat pro naše malé princezny...

Mějte prima týden!

Já jdu chystat malou oslavu...
Věra







13 komentářů:

  1. Věruško,
    ta sukénka ta je úžasná !
    Ty jsi tak šikovná babička :-)
    A pivoňky máš nádherné, tahle barva je Nej !
    Já letos dostala pár keříků od sousedky, tak se těším až také poprvé rozkvetou :-)
    Momentálně se těším z rododendronů :-)
    Krásnou oslavu !

    OdpovědětVymazat
  2. Věruško, taky mám pivoňky moc ráda, dřevitá je odkvetlá, další začínají kvést!
    Tvé holčičí háčkování je fakt rozkošné, užíváš si, co !
    Moc gratuluji oslavenci a tobě přeji příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Také je mám ráda. Mně teprve začínají kvést.
    Pa M.

    OdpovědětVymazat
  4. Tá suknička je taká rozkošná, nádherná. Tiež sa teším na pivónie. Na jar som zasadila od susedky a čakám aká farba bude. Vyšla mi až jedna, ale nevšimla som si z ktorého kríka mi dala. Bude ružová alebo červená? Môj prvý kvietok bol rododendron, ale neprežil. Ani 2,3,4, už radšej nechcem. Príjemný deň.

    OdpovědětVymazat
  5. Vierka,
    aj ja milujem pivoňky, tie moje zatiaľ len rastú, ešte nekvitli...
    Tá háčkovaná suknička je rozkošná, milená, proste super!!!A určite aj oslava dopadla podľa očakávania, tortička je zaujímavá.
    Pekný deň,
    A.

    OdpovědětVymazat
  6. Také se nemohu, už dočkat našich pivoněk:-)Škoda jen, že kvetou tak krátce. Ty fvoje jsou krásné. Lituji, že nejsem také malá princezna, ta sukýnka je extra!!!

    OdpovědětVymazat
  7. Věrunko i pro mne jsou pivoňky oblíbenou květinkou. Naše stále nic, však se dočkáme.☺
    Ta sukénka je parádní,moc se ti povedla. Také posílám gratulace a přeji krásné dny. Z.❤❤

    OdpovědětVymazat
  8. Krásná sukýnka....Na pivoňky se taky moc těším..Zatím mají jen pupeny...Ilča

    OdpovědětVymazat
  9. Věrko, pivoňky mám ráda i já, červené asi nejvíc. Sukýnky máš krásné :o)
    Jana

    OdpovědětVymazat
  10. U nás pivoňky ještě nekvetou, ale tvé jsou krásné. A ta sukýnka..., jsi šikulka.
    Krásné rozkvetlé dny ti přeje Jarka

    OdpovědětVymazat
  11. Já také stále čekám až u nás vykvetou . Ty je máš nádherné stejně jako obleček na mimi :)

    OdpovědětVymazat
  12. Červené pivoňky :-) Taky mám, ale klasické bílé a růžové. Tyhle ani nevypadají na první pohled jako pivoňky (když se nekoukám na listy) :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Věruško, začnu sukýnkou je krásná, správná holčičí , moc se ti povedla. Pivoňky u nás ještě nekvetou, ale červenou jsem ještě neviděla - je vidět, že jsi dobrá zahradnice.
    Měj se hezky Iva

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu.