pondělí 9. listopadu 2015

Přípravy vánoční



Radši si vše připravuji v klidu a hooodně brzy.-)jak čas dovolí.
A protože mám dneska doma nejmladšího z chlapečků, bolí ho bříško:-( Zkusila jsem ho zabavit
pomáháním lepení ozdob na věneček.
Myslela jsem,  že mám ozdob hodně,  ale budu ještě muset nějaké přikoupit a dolepit.
Takže zatím je věneček před dokončením .-)

No a jak barevné vánoce u nás budou?

Modro-stříbrno-bílo-zelené!

Mějte prima den!
Moc vás zdravím
Věra




9 komentářů:

  1. Hezký. Pěkná spotřeba kuliček,ale vyplatí se :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Věrunko už mám vymyšlenou barvu letošních vánoc u nás. Bílá-stribrna- modrá.☺Ale v kombinaci se zelinkavou je ještě hezčí.
    Věneček se vám s chlapečkem opravdu moc povedl. Ať bolistka brzo odejde a měj se krásně. Z.

    OdpovědětVymazat
  3. Ta kombinace barev je moc pěkná. Já jsem si věneček objednala a teď už se těším, až mi přijde domů :-)
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  4. Věrko,
    také jsem před pár roky dělala věneček z kouliček, růžový dceři do pokojíčku.
    Spotřeba byla veliká, ale dávám ho už několikáté Vánoce :-)
    S přípravami jsi začala brzo, já jsem stále ještě v podzimu ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásně jsi to nakombinovala. Bohužel letos nějak světlé modré vánoční látky nějak nejsou. Všude mají hlavně šedo stříbrné nebo čenobílé, což se mi nelíbí ani trochu. Těším se, jak si to vyladíš. Díky za inspiraci

    OdpovědětVymazat
  6. Hezká kombinace, u nás letos barva bílá a stříbrná...Pa

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné vánoční tvoření. Moc pěkná barevná kombinace.
    Eva

    OdpovědětVymazat
  8. Tak tu už budú Vianoce...prípravy mám rada, som v štádiu plánovania..

    OdpovědětVymazat
  9. U nás už je chystání taky v plném proudu. Vánoce budeme mít v barvách oranžové, červené a zlaté :) jinak věneček je moc pěkný :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu.