středa 22. července 2015

Krásné dopoledne od nás

a taky pěkně horké....
Nechce se mi vůbec nic, kocourům taky ne.
Jen kluci jsou stále akční :-)

Mějte prima týden
Věra







10 komentářů:

  1. U nás už je 36 ve stínu . Ale neodradilo mě ani počasí od ranní projížďky na kole . V 6 hodin se to ještě dalo a v lese bylo fajn . Věrko krásný den :)))

    OdpovědětVymazat
  2. Věrko, i u nás je vedro - náš číčák Kulík se povaluje na dlažbě a nový přírůstek labrador Nero už to také odkoukal... Tak mám doma dva povaleče a já jsem na štěněčí mateřské... Máš to doma krásné, to je můj sen... Pa Maru

    OdpovědětVymazat
  3. U Vás je krásne ...ale asi to horko trápi všetkých . Náš pes úplne hotový...v polohe ležmo, malá teraz na gauči pri pohádke, vonku je desne teplo . ..Maj sa letne a inak krásne fotky z dovolenky.....tak by som šla:))ale asi to tento rok nevyjde..papa.

    OdpovědětVymazat
  4. Věru, máte krásné bydlení a kocouři jsou nádherní. Mladší dcerka mi neustále říká, ,, já jsem papouška nechtěla, já chtěla kočičku. "
    No tak uvidíme, jestli přesvědčíme tatínka. :-D
    Mějte se krásně Jarka

    OdpovědětVymazat
  5. Jsem úplně bez života. Ač mám teplo ráda, tak dnes se už schovávám uvnitř.
    Pa Martina ☼

    OdpovědětVymazat
  6. Kocúrikovia si vedeli vybrať miestečká a zabrať ich...veľmi pekné a útulné, proste schvaľujem kocúrikom voľbu :-)...aj ja nechávam kožu aj teraz v lete, je príjemná a praktická...a ja som u nás išla do čiernej :-)))

    OdpovědětVymazat
  7. U nás večer vichřice a déšť, takže paráda:-))))

    OdpovědětVymazat
  8. Věruško včera se nedalo opravdu nic...bylo to úmorné ...Máš doma ale nádherně a pohodově :o)
    Měj s emoc hezky..
    Martina

    OdpovědětVymazat
  9. kočky jsou úžasné - u nás to je teď stejné, celý den prochrápou na dlažbě na severní terase

    OdpovědětVymazat
  10. Věruško, dnes je trochu chladněji, mě to nevadí, ale spousta lidí horkem trpí...
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu.