pondělí 23. března 2015

Krásné pondělí

vám všem...

Musím se přiznat, že až dnes mám náladu na focení a konečně můžu i ven na sluníčko.
V pátek jsem nevydržela a musela na oční.
Moc milá paní doktorka konstatovala ... ,,Teda ženská to je zánět jako prase! "
Vyfasovala jsem dvoje kapky,mast a frčela domů do tmy.
Dneska už je dobře!

Trochu jsem velikonočně nazdobila.

Přeji prima týden!
Věra








21 komentářů:

  1. Věruško...moc krásné, útulné.
    Pa Martina

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj angoráku:-),kapej ,mazej ,obrejluj se:-)....Ať Tě to brzo přejde♥....Jako vždy naklizeno jako ze žurnálu:-))..pěkný den.M

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oči už mám bílé a konečně pořádně vidím .-)no pořádně...Naklizeno teda nemám.-)Pa

      Vymazat
  3. Moc hezké hnízdečko. Z čeho jsou větévky - marně přemýšlím ? :o)) Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji .-)větvičky jsou borůvčí .-)hezký den

      Vymazat
    2. no ano vlastně - já si říkala, to znám to znám, ale co to je ??? Ála

      Vymazat
  4. Věrko, krásná výzdoba. Ať se brzy cítíš lépe a můžeš si užít sluníčka. Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, tiež musím čo najskôr očnej, zhoršil sa mi zrak, tak ma to štve...asi budú okuliare...máš to doma krásne, slniečko Ti tam svieti, krásne...užívaj jar i s rodinkou .

    OdpovědětVymazat
  6. Dobry den ,aj mne sa to paci,pekny phlad,aj vyhlad,a naozaj to hlavne okolo piecky vyzera ,ako prazdne,uplne nove...prichystane na vecicky :)

    OdpovědětVymazat
  7. Věruško, problémy s očima, to dobře znám - doufám, že ti je dobře! Nazdobeno máš krásně, to borůvčí je velmi efektní!
    Pohodový večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko naštěstí léky rychle zabraly.Ach ty oči...Moc Tě zdravím .-)Pa hezký večer

      Vymazat
  8. Vierka, problémy s očami mám aj ja. Prajem skoré uzdravenie. Máš krásne nazdobené, z každého kúta domova cítiť jar.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  9. Věrko dýchá to u vás jarem ... Šárka

    OdpovědětVymazat
  10. Věrko,moc krásná výzdoba,originální,hezké jaro,Iva

    OdpovědětVymazat
  11. Věruško at je brzy lépe ♥ a doma máš nádherně nazdobeno ...

    měj se moc hezky...
    Martina

    OdpovědětVymazat
  12. Máte to doma krásné a výzdoba je opravdu povedená!

    OdpovědětVymazat
  13. Věruško, doufám, že už očka nezlobí! Máš krásně načančáno!!! A moc mě baví výhled na terasu .-) paráda!!!!! Mávám do dálky a moc zdravím♥

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj,včera mi volala družinářka,malej leží na gauči,tak jsem ho přikryla dekou,přijeďte si pro něj,tak čekám,co se vyvrbí:-)máš to krásný!!♥ Míša

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu.