středa 11. března 2015

další polštářek

hotový...

Dodělala jsem ho teprve před chviličkou.A to jen díky tomu, že venku fouká a prší.Jinak v těchto dnech měla zahrada přednost.

Letos uvítáme velikonoce žlutou.A úplně jednoduše.
Musím se přiznat, že jsem se ještě nestihla podívat, kde mám schovanou krabici s nápisem jaro.
Měla by ukrývat zajíce, věneček a spoustu háčkovaných vajíček...

Mějte prima dny!
Moc vás zdravím
Věra




38 komentářů:

  1. Věruško, polštářek je opravdu povedený. Moc se mi líbí.
    Pa pa Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko děkuji za pochvalu a moc milou návštěvu .-)

      Vymazat
  2. Ahoj Věruško, tahle žlutohnědá kombinace vyšla suprově! Vypadá to skvěle!Máš to doma moc pěkné, sladěné a útulné!hezký den. Elli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Elli děkuji za pochvalu.Až se tu červenám .-)Hezký den pa V.

      Vymazat
  3. HELE VĚRU,JÁ VIDĚLA NĚKDE NA BLOGU UHÁČKOVANÝ PŘEHOZ STEJNÝM STYLEM A VYPADAL HODNĚ DOBŘE...ŠEDO-ČERNO-BÍLÁ KOMBI :-))))..TO DÁÁÁŠ:-))
    TA 3 NA DOMEČKU JE JAKO ŽE JE BŘEZEN?.-)
    MÁŠ TO KRÁSNÝ!!♥.M

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Míšo 3 jako že březen ano .-)To teda přehoz nedám .-)by mě upadly ruce .-)Hezký den V

      Vymazat
  4. Věruško, polštářek je parádní ... tento vzorek mám také ráda, vypadá moc hezky. Krásné dny přeji - snad se zase vyčasí - dnes u nás zataženo a prší ... Pa Maru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maru u nás je také dnes ošklivo,snad se brzy zase oteplí.Děkuji za moc milou návštěvu a přeji prima dny pa V.

      Vymazat
  5. Polštář působí tak hezky hřejivě, to dělá ta žlutá - moc hezké, vzor se mi líbí, už jsem tento cikcak kdysi na něčem použila, ale pletený, jo už vím - na svetru :o)).... U nás už je také zamračeno, takže naplánovaná práce na víkend na zahradě asi nebude. Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad se zas brzy ohřejeme:-)Já už to slníčko tak moc potřebuju.-)Hezký den Pa v

      Vymazat
  6. Krásný polštář .. v tomto dnešním sychravém počasí je jako sluníčko :))) , Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hezky mi tu svítí .-)Kéž by svítilo i venku .-)

      Vymazat
  7. Dobrý den,
    Věrko máte moc hezké,Vaše háčkované polštářky tímto vzorem jsou nádherné,mohla bych poprosit o návod na lenik.dolejsova@seznam.cz.Na kolik očí začínáte a název příze??Děkuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za návštěvu a milá slova.Návod poslán .-)

      Vymazat
    2. děkuji velmi milá,ale zatím nedorazil

      Vymazat
    3. posláno znovu,pokud nedorazi napiste prosím na kratochvilovavera@klikni.cz

      Vymazat
  8. Letos se žlutá nějak dere dopředu:-))) Polštářek je moc povedený. Hezké dny přeji. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás žlutá jen výjmečně .-)Hezký den .-)

      Vymazat
  9. Wau, to je efektni dekorace, jsi sikula!
    Tady taky zahrada vola po jarnim uklidu. Skoda, de ne ni hezky, jako vcera:-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochvalu .-)Počasí nic moc,snad zas bude puchejř brzy hřát .-)Hezký večer

      Vymazat
  10. Věru, zase pěkná barevná kombinace. A prosím tě, to háčkuješ dokola nebo uděláš dva obdélníky a sešíváš? Já to snad zkusím :-D
    Hezkou středu, u nás už vysvitlo sluníčko, ale zima je mrazivá.
    Pa Radka

    OdpovědětVymazat
  11. Věrko, začátek háčkováných cikcaků už jsem obdivovala minule. Polštář vypadá skvěle, u nás je taky ta jarní žlutá nečekaná. Posledních pár let jsem se jí na jaře nějak vyhýbala a teď nechápu proč, vždyť tak krásně prozáří celý pokoj. Hezký den, Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani já se také žluté vyhýbala.-)Doma nevěřili,že háčkuji žlutě .-)Hezký večer v.

      Vymazat
  12. Věru, polštář je nádherný..mohla bych tě také poprosit o návod? j.fejfusova@seznam.cz....moc, moc děkuji! A žlutá je krásná,nějak to sluníčko si domů pustit musíme:o))..krásné dny..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko návod by měl být už u Tebe.-)Pokud nedorazí tak napiš,pošlu znovu

      Vymazat
  13. Věruško,ty jsi zkrátka šikulka, jinak ti chci moc poděkovat za návod,je opravdu jednoduchý a háčkuje se to samo, přeji ti krásné jarní dny, Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivuš děkuju:-)Krásné březnové dny pa V

      Vymazat
  14. Věruško, přidávám se k té spoustě obdivovatelek - je parádní!
    Měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko moc děkuji.A moc moc zdravím .-)

      Vymazat
  15. Věruško, je nádherný ..... a ta žlutá mu vyloženě sluší !!!! Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki moc děkuji.-) Krásné dny pa V.

      Vymazat
  16. Věrko ten je parádní :o)
    a žlutá je skvělá ..... když nesvítí venku - svítí ti doma :o)
    Měj se moc hezky...
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti moc děkuji.-)Měj prima dny pa V.

      Vymazat
  17. Oba polštářky jsou nádherné! Hezký večer! Radka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu.