čtvrtek 18. září 2014

lenošení

ale jen chvilku....

Povlečeno do proužků ...

Na kosmetiku z Lidlu jsem slyšela jen samou chválu,tak proč ji nezkusit.
A opravdu mě překvalila.
Za malý peníz je velmi příjemná,krásně voní a naprosto unešená jsem z šamponu a tělového másla.


Mějte pohodový zbytek týdne.
Moc vás zdravím
Věra







11 komentářů:

  1. Věruško, tak u tebe bych si taky polenošila :o) A na terásce to máš taky moc hezké!
    A k té kosmetice - ona vysoká cena není zárukou kvality...
    Moc zdravím, hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko s tou kosmetikou jsem byla fakt překvapená:-) Jo,lenošení...dnes jsem zase sázela a hrabala se v hlíně:-) Už mě bolí celý tělo:-) krásné dny ti přeje pa V.

      Vymazat
  2. Budu muset Cien vyzkoušet,stále na něj čtu chválu :)

    OdpovědětVymazat
  3. To asi ten Lídl zkusim taky:-))

    OdpovědětVymazat
  4. Věrko, moc krásná ložnice i obrázky ze zahrádky v minulém příspěvku. Moc se těším na fotky tvých nových kytiček, také se chystám na nákup podzimních, ještě jsem to nestihla. Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Taky jsem ji ještě nezkoušela. Lenošení bych si dala líbit:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Věrko krásně sis to na lenošení nadekorovala ♥ kosmetiku Cien znám také pár věcí už používám a také si nemůžu stěžovat :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  7. Krásně povlečeno :))) ...krásný den, Šárka

    OdpovědětVymazat
  8. Zdravím Věruško.Nádherná ložnice a ta první fotka je jak z časopisu,no prostě krása.Přeji pohodový víkend.Pavla

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu.