středa 13. srpna 2014

pracovni koutek

Tedy spíše počítačový...
Byla jsem skrytá v ložnici,jenže potřebuji být v centru našeho domácího dění.
A tak jsem rozmontovala toaletku na zrcadlo a stolek zvlášt.
Toaletka mi stejně sloužila jen jako psací stůl i v ložnici.
Zrcadlo také najde své uplatnění...už vím kam.-)

Postupně určitě ještě nějak doladím.

Jsem ráda,že v našem obýváku si každý může najít to své místečko a nemusí být v jiné místnosti.

Mějte krásný zbytek týdne.
Moc vás zdravím.
Věra





6 komentářů:

  1. Vieri, nádherné. V centre diania je to vždy najzaujímavejšie. Andrea

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké. Také jsem zkoušela mít pracovní koutek v ložnici, ale tak jako tobě se mi tam moc nelíbilo. Nakonec se nejvíc osvědčil jídelní stůl :) Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Věruško, vypadá to úžasně .... jsem moc zvědavá, kam půjde zrcadlo ....Marki

    OdpovědětVymazat
  4. Věruško, taky mám pracovní sůl v centru dění, jak si hezky napsala, ale tím pádem ho využívá každý a občas potřebuji sluchátka :o)
    Moc zdravím, hezký večer. Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný pracovní (počítačový) koutek, v obýváku bude určitě lépe než v v izolaci v ložnici:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Věrko to je opravdu parádní nápad a ještě parádnější stoleček..¨Krásné dny všichni pospolu..
    Bi

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu.