úterý 11. února 2014

nevím kam s ním...

Prostě nevím kam tohle naše křeslo nacpat.
Bylo už snad všude.Kluci ho v pokoji nechtějí,prý zabírá místo a nemohli by dobře stavět garáže a jezdit závody s autíčky.
V ložnici je divné...
Tak šup zpátky do obýváku a uvidím na jak dlouho:-)
Moc Vás zdravím
Věra




17 komentářů:

  1. Věru, vydrž a za chvilku bude hezky a vystrčíš ho na terasu. Je pravda, že ani do toho obýváku se až tak moc nehodí, ale pohodlný sezení v něm je, co?
    krásné rozhodování Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je nápad,půjdejednou na terasu:-)už aby bylo opravdové jaro.Moc děkuji za návštěvu.Hezký den:-)

      Vymazat
  2. Věrko, dobrý den - já bych křeslo víc zabalila do bílého, aby se víc podobalo těm gaučům a dala bych ho vedle dveří, nad něj lampu - takový čtecí nebo truckoutek. Hezký den.:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už je tam:-)Hezký den a moc děkuji za milou návštěvu:-)

      Vymazat
  3. Věru, já bych si do něj tedy klidně hned sedla...
    Moc hezké fotky ze Slapů, ty už opravdu přivoláváš jaro!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko já už přivolávám a těším se zas na teplíčko.-)
      Minulý rok šlo nějak vše mimo mě a až letos opět nabírám sílu.Zas se usmívám:-)Moc zdravím:-)

      Vymazat
  4. Ahoj Vierka, po raketovom zhodnotení interiéru by som kreslo dala k radiátoru a pre kvietok by som našla nejaké iné miesto. Mám rada teplo a to by mi vyhovovalo. Inak, krásne bývanie, ale to nehovorím prvýkrát.
    Emily

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Emilko už je tam:-)na čas:-)moc moc zdravím:-)

      Vymazat
  5. Jůůůů, ten ikeácký obýváček je tak kouzelně romantický a příjemně útulný !!! Závidím chvilky v něm strávené ! My máme jen takovou úzkou panelákovou "nudli"...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:-)taky jsme dlouho měli panelákovou nudli:-)Domeček máme teprve chvilku.Hezký den

      Vymazat
  6. Já bych ho prodala. Teď jsem přes aukro prodala (teda za symbolickou cenu) spoustu věcí, které udělaly radost začínajícím domácnostem a nám se nesmírně ulevilo. Prostor nade vše!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když mě vytočí,půjde:-)Děkuji za milou návštěvu:-)Hezký den.

      Vymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu.