pátek 7. února 2014

kytkovaná...

Poslední dny,spíše týdny můj háček zahálel.
Sice jsem si nasyslila dost klubíček,ale nějak se mi zatím do něčeho moc nechtělo.
Na mmb jsem objevila jednoduchý návod na narcisky.Tak tyhle jsem zkusit musela!
:-)

Přeji hezký víkend
Věra



7 komentářů:

  1. Věruško...moc se ti povedly a ty barvičky....super
    Měj se hezky,Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Krásně ti pod háčkem vykvetly:-D!

    OdpovědětVymazat
  3. Máš je moc krásné Věruško!
    Popis mám už dlouho, ale ještě jsem je nedělala...v té růžové....krása!
    Hezkou neděli, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Krásne vierka.dá sa návod nájsť na nete? Ďakujem peťa

    OdpovědětVymazat
  5. Krása. Vierka nemôžes mi dať stránku na návod. Zišiel by sa mi do školy.dik peta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. http://www.mimibazar.cz/navody.php?id=12

      Vymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu.