středa 19. února 2014

čtverečky

Když jsem  tyhle čtverečky poprvé uviděla na zahraničním blogu,moc se mi líbily.
Mám jich teprve pár.Ale už vím,že z nich bude polštářek...










Přeji Vám prima den.
Moc vás zdravím
Věra
.-)


11 komentářů:

  1. Také po nich pošilhávám :o)..jen nevím jestli to zvládnu. Moc krásné už se těším až bude polštář hotový

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě zvládneš:-) Moc děkuji za návštěvu:-)

      Vymazat
  2. To je nááádhera. jednou bych se něco podobného chtěla naučit. tak nejdřív koupit vlnu....doporučíš něco???

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já háčkuju s Kačenky nebo Káji:-) mají hezké barvičky:-) .Děkuji za moc milou návštěvu:-)

      Vymazat
  3. Věruško,
    určitě bude nádherný .... už se moc těším na výsledek .... Marki

    OdpovědětVymazat
  4. A proč ne deka? Myslím, že by se na ní číče spalo ještě lépe:-D Tak alespoň funguje náš psí miláček, ihned si přivlastní všechny polštáře i deky na křeslech a kanapi :-)))

    OdpovědětVymazat
  5. Vidíš Věru, napadlo mě to samé, co Renatku - deka by na tvé bílé sedačce vypadala úžasně! Je to jen pár čtverečků navíc, co říkáš :o)
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. tedy už se těším na finále ♥♥ nádhera :o) Měj se Věruško krásně.Martina

    OdpovědětVymazat
  7. Verko, krasne barvy, polstar bude urcite super!

    OdpovědětVymazat
  8. Polštářek bude nádherný!! A jarní dečka se také moc povedla. Jana

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu.