čtvrtek 6. února 2014

a zase ta růžová....

Na malou chvilku jsem podlehla vizi,že naše kuchyn bude jen modro bílá...
Jenže po pár dnech se mi po růžové prostě stýskalo a při výběru barviček doplnků zvítězila právě ona růžová.
Dnes už vím,že k nám prostě patří právě tak, jako modrá.Myslím,že jim to spolu i sluší:-)
Mějte krásný den!
U nás vykukuje sluníčko,snad vydrží...:-)
Moc a moc děkuji za milé komentáře k minulému příspěvku.Vážím si jich!
Věra





11 komentářů:

  1. Věruško...růžová je prostě fajn !!!!
    Mám ji také moc ráda. A doplňky od Ib Laursen...paráda!
    Pa Martina

    OdpovědětVymazat
  2. Věru, růžové je krásná .... také jsem měla modro bílou kombinaci v kuchyni a už tam mísím tu růžovou také. A sluníčko malinko závidím, u nás bylo celý den pochmurno.
    Hezký podvečer ... Věra

    OdpovědětVymazat
  3. Věruško, s pastelovými barvami ty to fakt umíš - moc krásné, jemné!
    Máš nádhernou formu na bábovku!
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Věruško, sluší .... a moc ..... Marki

    OdpovědětVymazat
  5. Věru, růžová je prostě růžová - mám stejnou váhu, chlebník bílý, spoustu IL nezbytností - ale nemohu se vynadívat na nádhernou konvici! Kdepak jsi ji objevila, je úžasná! Pa Maru

    OdpovědětVymazat
  6. http://www.kulina.cz/konvice-na-vareni-vody-mandlova-wesco/d-77793/

    Maruško moc děkuji za pochvalu.Odkaz vkládám:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Nádhera, růžová s modrou je i moje oblíbená kombinace. Hezký večer, Jana

    OdpovědětVymazat
  8. Veľmi pekné kúsky, ružová dodáva kuchyni domácky a ženský nádych - a kto iný vytvára teplo i srdce domova.
    L

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu.