středa 15. ledna 2014

Dobré ráno přeji

Dneska je venku pěkně zamračeno.Nějak se mi nechce vůbec nic.
Tak alespon pár obrázků z našeho obýváku.
:-)




Mějte hezký den!
Věra

12 komentářů:

  1. Krasne ranko Verus,
    no,,uprime u nas neni zas tak zamraceno,dokonce to vypada,ze se mracna protrhavaji a hlavne neni na leden stale nejaka zima,za coz jsem vdecna.Krasne jarne ti kvetou narcisky,neobvykla povanocni deko,ale vesela,hi,hi..Preji krasny den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko taky mi tato zima vyhovuje:-) Krásný víkend:-) pa

      Vymazat
  2. Verko, u vas uz je krasne jarne! I kdyz ja bych si docela dala rici jeste zimu! Preji ti kouzelny den, Katerina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko moc zdravím a děkuji zy milou návštěvu:-) :-)

      Vymazat
  3. Věrko veliká nádhera...čistota. Moc se mi líbí ten domeček na svíčku, překrásný ...můžu se zeptat, kde se dá pořídit ? Zdravím a pac kočičákovi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za pochvalu.Domeček jsem koupila na mmb:-)

      Vymazat
  4. Věruško, já měla dneska hrozný den, takže jsem u tebe odpočinula a potěšila se.
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko drž xe,snad bude brzy dobře.Moc zdravím a myslím na tebe.Pa

      Vymazat
  5. Jako kočka si příst..., proč chodit do šedi, když máš doma tak útulno:-D!

    OdpovědětVymazat
  6. Věruško, venku je možná pošmourno, ale u tebe doma je moc krásně ...pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
  7. VĚRUŠKO, U VÁS POHODA A MOC HEZKY.
    MĚJ SE PĚKNĚ.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  8. Věrunko, vidím kousek nás :o) ..mám opravdu velkou radost, že věcičky máte právě Vy ve svém krásném domečku...ať dobře slouží...všechno :o) papa Věrka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu.