úterý 7. ledna 2014

andělů není nikdy dost

O vánočních prázdninách se u nás dva noví zabydleli.
Přála jsem si obrázek na zed a tak mi kluci obrázky prostě namalovali:-)
Mám velikou radost a řekla bych,že jim to v kuchyni prostě sluší.:-)

Amarelis nádherně kvete,červený jsem ještě nikdy neměla...


Přeji Vám dnešní krásný den
a vykročení tou správnou nohou do zbytku týdne.






Moc děkuji za všechny milé komentáře k minulým příspěvkům.

Vážím si,každé Vaší návštěvy.
Věra
:-)

8 komentářů:

  1. Ty obrázky mají opravdu své kouzlo!!! :-)
    Těším se, až Maty začne malovat něco jiného než auta :-) I když ty se na stěně taky pěkně vyjímají :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Andílci jsou nádherní, kluci jsou šikulky :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Věruško je to tak , andílků není nikdy dost,jsou krásní…Šárka

    OdpovědětVymazat
  4. Ty obrázky jsou překrásné Věruško! A i jinak vidím, že u vás panuje pohoda,to ti moc přeji!
    Hezký večer,Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Andílci jsou rozkošní i ten u stolu :o) Krásné dny přeju

    OdpovědětVymazat
  6. Věruško,
    tví kluci jsou šikovní, ti andělíčci se jim moc povedli ....krásný dárek od srdíčka !!!! Marki

    OdpovědětVymazat
  7. Andělíčci, namalovali anděly:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Tedy takové andílky nikdo jiný mít doma nebude.Jsou překrásní♥♥ Také mám andílky moc ráda.Měj se Věruško moc krásně :o)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu.