pátek 10. ledna 2014

a zase změna:-)

Původně jsem si jela do Ikei pro regál do koupelny.
Coš o to,regály jsme přivezli dokonce dva.Jenže já jim najednou určila místo úplně někde jinde:-)
A tak už to semnou bývá:-)

Jeden jsem zkusila dát do naší pidi kuchyně.
Tam mi místo neustále chybí...
A kam s tím druhým?
O tom až příště:-)

Mějte krásný pohodový víkend!
Myslím na Vás Věra
:-)




15 komentářů:

  1. Verko,
    proc ne,takovy uni bily regal se hodi temer vsude,jen nechapu,jak je mozne,ze na lince nemaz temer zadne veci,resp.takovy poradek.To ja s nasima dvojcatkama stale nejake misky,talirky,hrnecky ci lahvicky,des,tahaji kvuli kazde susence nadobi nekolikrate denne,snad se to zlepsi,hi,hi...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko to je foceno po snídani a vše nacpáno v myčce.:-)Už se také nahromadilo za celé dopoledne:-)Misky nacházím občas i mezi autíčky v pokoji:-)
      Děkuji za milou návštěvu,pa hezký víkend.-)

      Vymazat
  2. To vypadá moc pěkně prakticky:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No nějak mě už nebaví hledat kde co je..potřebuju vidět.-)Krásný víkend plný pohody pa :-)

      Vymazat
  3. Je skvěle univerzální, taky bych řekla, že kam ho postavíš, tam se bude hodit :o)

    OdpovědětVymazat
  4. Tomu rozumím, Věru a manžel, ten by k tomu měl taky co říct :o)
    Regal je perfektní, slušet mu to bude kdekoli!
    Přeji hezký víkend, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko manžel si to své řekl:-)Krásný týden pa.-)

      Vymazat
  5. Věruško ani se Ti nedivím ten regál tam prostě patří :o) Měj se moc krásně a užij si s rodinkou skvělý víkend :o)

    OdpovědětVymazat
  6. krásny regál, taký by sa aj mne hodil, z akej série je?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za milou návštěvu.Regál je ikea myslím Hemnes

      Vymazat
  7. Paráda,jako by tam byl odjakživa :-) ....Šárka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu.