úterý 19. listopadu 2013

noční tvoření

Ale opět rychlovka.
Jen jsem musela chvilku počkat než uschne barva.
Korpus na věneček je lehce stříklý stříbrnou barvičkou.




Mějte prima den.
Moc Vás zdraví Věra

19 komentářů:

  1. Vierka,venček je nádherný,taký jemnučký.
    Rena

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásné, Věruško! Čisté, jemné,opravdu krása. Naprosto unešená jsem z tvého anděla...kouzelný je!
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko moc děkuji za pochvalu.A moc moc zdravím!.-)

      Vymazat
  3. Moc hezká dekorace. Já na jiný projekt marně sháněla světle modré svíčky. Vloni jsem chtěla žluté a oranžové a také jsem je nekoupila. Tak si říkám, že je snad ani nevyrábí a ty je máš.....ahoj Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás modré svíčky měli i žluté,myslím,že i oranžové,ale je to tak měsíc na zpět.Hezký týden a moc děkuji za milou návštěvu.:-)

      Vymazat
  4. Jinovatka na blankytu:-), to už vypadá, že vánoce jsou tu coby dup!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo,jo vánoce už klepají na dveře a já letos stíhám jen tak tak.-)Hezký den.

      Vymazat
  5. Vierka krasny adventny veniec...Nellie

    OdpovědětVymazat
  6. Věruško moc se Ti věneček povedl. :-) Lenka

    OdpovědětVymazat
  7. Věruško to je krása.Úžasné a jemné ♥♥ Martina

    OdpovědětVymazat
  8. nádherné, v jednoduchosti je krása.

    OdpovědětVymazat
  9. Věruško, moc zdravím, vidíš, že už jsi připravena, advent může přijít.
    Věneček je kouzelný. Iva

    OdpovědětVymazat
  10. Věruško, moc zdravím, vidíš, že už jsi připravena, advent může přijít.
    Věneček je kouzelný. Iva

    OdpovědětVymazat
  11. Pěkný noční koníček Věruš:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  12. Věruško, ten je nádherný .....přeji ti krásný advent ..... Marki

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu.