neděle 6. října 2013

moje nejmilejší letošní podzimní dekorace





Matýsek a Márynka.
Dnes je jim přesně 7týdnů.Jsou to pěkní uličníci:-)
Nejraději se vyhřívají mezi dýněmi na sluníčku. A s tou slámou dokáží věci!Zrníček mám plnou terasu...
                                   :-)

Mějte krásný večer.
Moc Vás zdravím
Věra

12 komentářů:

  1. Trošku mě ta kombinace kočičky a podzim vyvedla z míry ale krásně :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Věruško, máš krásnou podzimní výzdobu. Já mám Šmudlinku, taky pořád zalezlou mezi kaštany a ořechy.

    OdpovědětVymazat
  3. Věruško tak ty jsou!Kočičí miminka jsou ta nejúžasnější zábava!

    OdpovědětVymazat
  4. Věruško, tak tohle je opravdu nádherná dekorace. Kočičky jsou miloučké.

    OdpovědětVymazat
  5. Věrunko, parádní dekorace, každou chvilku jiná :)
    Hezký nový týden ... Věra

    OdpovědětVymazat
  6. Vieri aj mne by sa taká dekorácia páčila. Cicušky malinké, sú nádherné. Andrea

    OdpovědětVymazat
  7. Tak taková dekorace se mi taky moc líbí! :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Juuj, aké milé mačiatka. Na tej dekorácii je najlepšie to, že sa priebežne mení. Alebo možno najhoršie ? - závisí od uhla pohľadu, ak človek zrazu zistí, že zo slamy mu veľa neostalo, nemusí sa mu to páčiť. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Věru, ty jsou! Od malinka jsem byla velkou milovnicí koček, vše se změnilo, když se narodil první syn - alergik na kočičí srst, nastěhování do nového domu - hned vedle velice rušné silnice a nakonec i pořízení našeho prvního pejska (loveckého) - to vše zapříčinilo, že jsem teď velkou milovnicí psů, ale stejně malinko závidím, hezké dny,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  10. Věruško, jsem sice víc na psy, ale tohle je tedy parádní partička. Musíš mít doma fakt veselo :o)
    Moc tě zdravím a zítra si hezky užij svátek!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  11. :-) krásné podzimní aranžmá :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu.