úterý 15. října 2013

domečky a dýně

Večer jsem si  od rukaviček odskočila k domečkům,
které se mi moc líbí u Martinky na blogu.
Marti moc Ti děkuji za inspiraci.


Matýsek vypěstoval dýni,prosil mě at ji vystavím doma.
No jo,ale kam s ní?
Dostala provizorní stoleček ze staré piánovky,která už marně rok čeká na nový nátěr.
Snad se holka dřevěná brzy dočká:-)
Přeji Vám krásné úterý.
Věra






8 komentářů:

  1. Věruško tady u Tebe ale přibylo nádhery co jsem tu nebyla :o) Měj i ty krásné úterý... Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti moc tě zdavím a moc ráda Tě vidím:-)

      Vymazat
  2. Mňam, už se mi sbíhají sliny, ale nevím, zda by dítko bylo nadšeno, kdyby skončila v hrnci:-)?! Jinak je vidět, že se tu pilně připravuje na krátké dny:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dítko by mělo hysterák:-)Maty je na svůj výpěstek náležitě hrdý:-)teda nevím,nevím až mi v obýváku dýně začne hnít co na to řekne:-)ale s nožem na ni nemůžu.-)Krásný týden.-)

      Vymazat
  3. To je fakt Matýskův výpěstek! Úžasné! A tvoje domečky tedy taky, Věruško!
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko opravdu je.Vypěstoval dvě a nechce je dát,ba ani půjčit:-)Moc tě zdravím a posílám moře pozdravů.-)

      Vymazat
  4. Šikovný klučina už teraz. Určite je po mamke, ktorá vie uháčkovať nádherné domčeky. Maj prima jeseň.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  5. Emilko děkuji za moc milou návštěvu.Ráda tě zas vidím:-)Hezký týden.Pa

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu.