sobota 26. října 2013

chystáno na advent




Užijte si prodloužené volno!
Přeji vám spousty pěkných chvil.
Děkuji za všechny vaše komentáře,vážím si jich!
Moc vás zdravím
Věra

12 komentářů:

  1. Věrunko,
    pekne jsi tvorila,venecek je jemny a nezny,byl by krasny i jen tak,samotny bez perlicek a svetlo svicek a ruznych lampionku??To je to nejhezci svetlo co muze byt,tak romanticke,nekdy pochmurne,ale proste k podzimu,casu adventnimu a zime proste patri.Mej krasny slunecny podzim .Katka

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Věrko,přeji ti krásné volné dny.Věneček je moc krásný a andílci taky,moc se ti to povedlo pá Iveta

    OdpovědětVymazat
  3. Věruško krásně už se chystáš :o) Hned mám vánoční náladu ted i já :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  4. Věru, krásné přípravy. Mě se to letos zatím nějak vyhýbá ... ale měla bych už něco začít tvořit.
    Krásný prodloužený víkend ... Věra

    OdpovědětVymazat
  5. Jejda, já ještě nevstřebala konec léta a ty už máš připraveno na krásné Vánoce:-) Holt jsem nepoučitelná louda!

    OdpovědětVymazat
  6. Věruško, děkuji za návštěvu. Jsi pilná jako včelka, andílkové se mi moc líbí a věneček je kouzelný.
    IVa

    OdpovědětVymazat
  7. Vieruš, ja som ešte ani nepomyslela na Vianočné dekorácie, a ty ich už máš aj pripravené. Krásne tvorenie!!!
    Jana

    OdpovědětVymazat
  8. Věruško, to je tedy vzorná příprava! Nádhera!
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Věruško, konečně se dostávám zas na své oblíbené blogy a u tebe už rovnou přípravy na Vánoce v plném proudu!!! No jo, za chvíli tu advent je, uteče to jako voda:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu.