neděle 15. září 2013

v jiné barvě

Už dlouho jsem přemýšlela o tom,že se pustím do malování.
Ve čtvrtek jsem se konečně rozhoupala a chopila se barev a válečku.
Tohle je malá ukázka.
Moc Vás zdravím Věra




11 komentářů:

  1. Věruško, krása .... koukám, že jsi nejen malovala, ale i stěhovala .... ta skříňka u stolu tam nebyla .... co si pamatuju měla jsi tam stoleček co máš teď u kamen a vedle věšáčky ???? ..... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki i stěhovala:-)to jsem celá já:-)

      Vymazat
  2. Kdy tě mohu, paní "malířko" očekávat u nás?:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé,já už bych byla jako malířka nepoužitelná:-)ruce mám vytahaný jak opičák:-)a ty záda jak bolej:-)
      až se dám do kupy čeká mě ještě chodba:-(ta už přimo volá po barvách...všude jsou opatlaný chlapečků ručičky....

      Vymazat
  3. Aj my potrebujeme vymaľovať. Takže takmer závidím- podľa fotiek usudzujem, že už je aj upratané a všetko na svojom (možno novom) mieste. :) Jaaaaj, už aby tak bolo aj u nás.
    ZdravíM.

    OdpovědětVymazat
  4. Vieri, zmena farby je úžasná. Vyzerá to veľmi pekne. Andrea

    OdpovědětVymazat
  5. Věru, ty si tedy žena činu! Máš můj obdiv!
    Posílám pozdravy, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Věru, parádní změna. Moc se mi to líbí. I to přesídlení nábytku ... vypadá to teď mnohem vzdušněji.
    Krásný nový týden ... Věra

    OdpovědětVymazat
  7. Fíha, pekná farba tiež mám v obľube šedú aj keď na stenách ju ešte nemáme :) Asi najviac je jej v mojom šatníku...Nellie

    OdpovědětVymazat
  8. No to teda promena. Super...

    OdpovědětVymazat
  9. Věrko povedená proměna, moc se mi líbí !

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu.