pondělí 23. září 2013

Podzim

Pomalu pouštím podzim i k nám domů.
Letos budou dekorace jen jednoduché přírodní.
Přináším pár fotek.
Stromeček,věneček ze šišek nasbíraných o víkendu v lese.
Sněhuláček je sice až na zimu,ale je to první věc,co jsem po delší době uháčkovala:-)
Mějte se moc hezky,půjdu juknout co je u Vás nového.
Krásný den Věra







14 komentářů:

  1. Veruško, krásné podzimní ladění. Lucka

    OdpovědětVymazat
  2. V jednoduchosti je krása.moc pěkné.krásné podzimní dny :-) Šárka

    OdpovědětVymazat
  3. Krásnej věneček. Bývaly doby, kdy jsem ho taky zdobila...

    OdpovědětVymazat
  4. Věruško, moc krásně si to dekoruješ .... přeju ti krásné podzimní dny .... pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
  5. Věruško, moc krásně si to dekoruješ .... přeju ti krásné podzimní dny .... pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
  6. Věruško, mě se přesně takové dekorace líbí! Moc krásné! A sněhuláček taky, povedl se!
    Měj se moc hezky,pa Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Věruško, krásně podzimně si zdobíš! Hezký večer! Adriana

    OdpovědětVymazat
  8. Dekorace z přírodnin jsou příjemné. Sněhuláček roztomilý. Krásné dny přeji :o)

    OdpovědětVymazat
  9. Věru, také na mě konečně dýchl podzim. Ty už máš krásně nazdobeno. Já dnes už tajké začala, jde mi to pomalu, ale první vlaštovky jsou na světě.
    Hezké podzimní dny ... Věra

    OdpovědětVymazat
  10. V jednoduchosti je krása - to si říkám, když koukám na věneček na poslední fotce... Moc se mi líbí, je jednoduše nazdobený a přesto vypadá tak pěkně! :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Krasna dekorace Verko a "snehulda" je paradni! Moc zdravim, monika.....

    OdpovědětVymazat
  12. Nádhera! Sněhulda je kouzelnej :-) mně se ještě moc líbí ty barevné kombinace***

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu.