pondělí 9. září 2013

kam s ním?

Tedy s křeslem a se stolkem ,které se mi  barevně moc nehodí a zrovna se mi nechtějí přetírat na bílo.
Zatím jsem je napasovala do obbýváku a vznikl nový háčkovací,čtecí a pozorovací koutek.
Někdy je to u nás na sedačce životu nebezpečné,když kluci začnou řádit a tatínek se přidá:-)
Takhle se mi alespon nenapíchnou na háček.
Přeji Vám pohodový začátek nového týdne.
Věra








7 komentářů:

  1. Věruško, nádherný kouteček ... a jenom tvůj ...pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
  2. Věruško, myslím, že si to vyřešila parádně!
    Takový koutek není k zahození...
    Moc se mi líbí ten nazdobený regál na terase!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Já myslím, že se vám tam to křeslo a stolek hodí báječně, umístila jsi je skvěle! Aspoň máš svůj koutek, kde není tak životu nebezpečno :o) krásný večer, L.

    OdpovědětVymazat
  4. Máš krásne bývanie. V tom Ti neporadím, ale ja by som to tam nechala.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  5. Věruško, krásné harmonické bydlení a koutek na relax je super :)
    Pěkný den, Lucka

    OdpovědětVymazat
  6. Věrko co uděláš tak je super.stále se nemůžu na bažit tvého bydlení,ahoj :-) Šárka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu.