středa 4. září 2013

a máme tu září

ach jo,léto nám pomalu utíká pryč...
Podzim dokáže být také krásný,jen nám přibylo trochu školních povinností.
Maty se do školy kupodivu hodně těšíl,jsem za to moc ráda!
Má jinou paní učitelku.Milou,trpělivou,řekla bych ženskou na svém místě.
A tak nevím, jestli to je ještě ženská a nebo už anděl!
Každopádně jsem štastná,že jsme se k Téhle paní učitelce dostali.
Jeho minulá paní učitelka odešla do důchodu.

Jinak zdobím a zdobím...
Hledám šišky,umotala jsem svůj první vřesový věneček...
Moc děkuji za vaše milé návštěvy a komentáře.Já zas nějak nestíhám,ale polepším se:-)
Mějte krásný týden.
Věra






11 komentářů:

  1. Tady, už je podzim nedočkavě očekáván:-D
    Tak snad přinese za odměnu krásné "babí léto":-)!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Verus,ty se tedy cinis s podzimni vyzdobou,mas to moc rasne podzimni a venec je uzo,jeste jsem snad ani vresovy nevidela.Taky se me moc libi ususene kvety hortenzii pod sklenenym poklopem,proste paradicka.Jinak te zvu na svou Giveaway,myslim,ze ceny od Klarky jsou fajnove.
    Katka

    OdpovědětVymazat
  3. Držíme palce malému školákovi! Zdobíš moc krásně, ten chmelový věneček se mi moc líbí. Hezké babí léto, L.

    OdpovědětVymazat
  4. Věruško.... utíká.. a my se budeme chystat a plánovat na podzim a Vánoce :-) a z venku se přemístíme do tepla domovů :-) kažsdý čas nese to své, viď :-) máš krásně načančáno... a moc se mi líbí i dekorace s chmelem***.. já včera motala věneček z levandule, ale jen ze stonků s listy bez květů.. i tak voonííí :) a také přemýšlím co do truhlíků... ??? krásné dny.. a školáčkovi ať se líbí :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Věruško, krásné podzimní dekorace. S takovou krásou se ten podzim jistě lépe snáší. Krásný podzim, Lucka

    OdpovědětVymazat
  6. Máte moc krásnou podzimní dekoraci Věrko. Ten věneček je moc hezký.
    Paní učitelka ať vám vydrží :-).
    Pěknou středu R.

    OdpovědětVymazat
  7. Věrko moc krásné dekorace, to já se musím polepšit alespoň v této oblasti :o) přeji školáčkovi ať se mu ve škole i nadále líbí. Krásné dny :o)

    OdpovědětVymazat
  8. Věruško, jsem moc ráda, že první školní dny u vás proběhly víc než v pohodě.
    Zdobíš moc krásně, včera jsem vzpomínala, jak ráda dělám věnce z divokého chmelu. nesmí se kolem něj ani chodit, jak hodně pak opadává, ale je tak krásný.
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Věru moc se mi u tebe líbí,krásně nadekorované,čisté.krásný podzim :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Věruško, zdobíš a dekoruješ nádherně !!!! Marki

    OdpovědětVymazat
  11. Jsou nádherné ty dekorace....
    Ajka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu.