pátek 23. srpna 2013

zahrada

Naše zahrada už volá po údržbě.Když byla vedra nechtělo se...
Na odpoledne mám připraven rýč,motyku a začnu s nutnými přeměnami.
Mějte krásný víkend.
Moc vás zdavím.
Věra










15 komentářů:

  1. Také se už těším, jak budu, k neradosti manžela "šíbovat" v zahradě květenou:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už šibuju a dneska mě bolí celý člověk:-)Moc zdravím:-)

      Vymazat
  2. Jůůůůů Věruško jak já ti závidím... Já se taky chystala na víkend a zatím stále ležím v pelechu :o(
    Věrunko měj krásný víkend.Martina :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti přeji at si brzy v pořádku!Držím palce!Hezký víkend pa:-)

      Vymazat
  3. Věrko ať ti jde práce od ruky,já jsem na tom dost podobně.krásný víkend i tobě :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:-)Krásný víkend i Tobě:-)pa

      Vymazat
  4. Věru, tak ať jde přeměna pěkně od ruky.
    Hezký víkend ... Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věru už mě dneska bolí všechno:-)Krásný víkend pa

      Vymazat
  5. Ikdyž mírně divoká, je vaše zahrada nádherná. Hezký víkend, L.

    OdpovědětVymazat
  6. Zahrada je krásná, tak doufám, že ses moc neudřela :o)
    Hezkou sobotu, Věruško!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko občas si myslím že jsem se udřela:-DPa hezký týden

      Vymazat
  7. Moc pěkná zahrada,já (po dovolené) čekám na déšť, ať můžu do půdy zajet rýčem, to sucho je u nás hodně velké.Zahradničení zdar!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás dnes prší,už bylo potřeba.Hezký týden.

      Vymazat
  8. Krásná je zahrada v srpnu:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu.