úterý 27. srpna 2013

Příprava na podzim

Pomalu začínám s podzimním zdobením oken a terasy.
Snad,že dnes v Lidlu prodávali dýně a já si řekla,proč čekat.Stejně mi na terase letničky už odkvetly.
Letos se mým lobelkám prostě nedařilo.

Zkusila jsem věneček.
Základ je vrbový proutek svázaný do kruhu.Na něj přidán tamaryšek a chmel.











Ještě musím přikoupit vřesy,zatím jsem použila co dům a blízké okolí poskytlo:-)
Mějte hezký zbytek týdne.
Věra

13 komentářů:

  1. No veru..uz nam konci leto...mas to pekne vyzdobene...aj micky su nadherne :)) take malicke klbka :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný! :-) Ale přiznám se, že mě se ještě léta vůbec vzdávat nechce :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Věru, moc hezké ... jak sleduji počasí, tak už asi taky začnu.
    Hezký večer ... Věra

    OdpovědětVymazat
  4. Věrko, to je moc pěkná výzdoba. Také už se připravuji na podzim a háčkuji dýni. Líbí se mi hlavně věneček s chmelem. Hezký den Anny

    OdpovědětVymazat
  5. Ach jo, už je to tu zase. Ja chcem ešte teplo, leto, slnko. Máš to krásne nazdobené, najmä ten vresový aranžmán je skvelý.

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkné,i já už jsem podzimě naladěná.krásný den

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Věruško, podzimní výzdoba je nááádherná.
    Také se mi líbí koťátka, jsou miloučká, i pejsek je fešák.
    Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
  8. Věrko, vykouzlila jsi moc krásnou podzimní dekoraci.
    Děkuji za pěknou inspiraci. Krásný den Renáta

    OdpovědětVymazat
  9. Moc Tě zdravím Věruško...koukám,že jsi na podzim připravená krásnými dekoracemi.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  10. Věru, krásné dekorace! jsi mi připomněla kukuřici, musím si pro ni doběhnout na pole, než mi ji sklidí :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Moc pěkná příprava, dekorace jsou nádherné!

    OdpovědětVymazat
  12. Věruško, zdobíš si to moc krásně .... taky budu muset začít ....pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
  13. Konečně váš borďáček, dlouho jsem ho tady neviděla,dekorace jsou krásné, ale ... ach jo, podzim...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu.