úterý 13. srpna 2013

pozdrav z naší zahrady

Přeji krásné odpoledne.
Přináším pár čerstvých obrázků od nás.
Sluníčko svítí,ale já už cítím jak se podzim rychle blíží.
A tak vychutnávám prázdniny jak jen to jde.
Výletujeme,budujeme a těšíme se až ještě vyrazíme na skok k moři.
Opravdu moc děkuji za minulé komentáře,pomohly mi:-)
Vážím si každého písmenka od Vás.
Mějte pohodové dny a brzy na viděnou.
Věra











18 komentářů:

  1. Věruško, moc tě zdravím! Chyběla si mi, myslela jsem, že jste někde odjetí, a ty máš doma takové pracanty :o)
    Krásný zbytek prázdnin, měj se moc hezky!
    Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko moje zlatá také moc a moc zdravím!Budujeme,cestujeme a naše Terka trochu zblbla a myslím,že si přidělala starosti hlavně ona...no byla jsem hooodně špatná.Ale už nebulím a funguju:-)
      Krásné dny pa

      Vymazat
  2. Věru, ano sluníčko svítí, ale je to tak trošičku opravdu do podzimu....
    Užívej prázdnin a přeji krásné dny
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaru moc děkuji za milou návštěvu.Krásné dny pa Věra

      Vymazat
  3. Ahoj Věruško,
    to je dobře, že už je lépe. Uvidíš...moříčko ti ještě dodá energii.
    Představ si, že i já jsem dnes poprvé pomyslela na přicházející podzim a říkala si, jak moc nechci, aby opadaly listy ze stromů.
    Měj se moc dobře, pa Martina ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko já taky nechci:-)i když babí léto mám ráda a barevný podzim je krásný...jenže pak zase ta dlouhááá zima...
      Moc zdravím Pa V

      Vymazat
  4. Věruško, krásně si užívej zbytek prázdnin !!!!! A hlavně to moře ..... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. marki moc zdravím..-)Krásné dny přeji.pa

      Vymazat
  5. Ahoj Věruško, budujete krásně a kytičky jsou tak plné energie. Jsem ráda, že už je ti líp a že už si zase užíváš života. I já jsem si tyhle dny všimla, že venku už je taková podzimní atmosféra. Hlavně světlo se změnilo. No podzim ještě umí být krásný, tak si to babí léto a krásy podzimu užijme. Pěkný večer, Lucka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci přesně tak,podzim umí být také krásný.Moc zdravím pa v.

      Vymazat
  6. Krásně to u vás kvete...a co to vidím? Máš i dva pilné zahradníky?
    Přeji,i nadále dobře využité prázdniny:-)!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zahradníci jsou občas dobří ničitelé.-D.Také přeji krásné léto.

      Vymazat
  7. Věru, parádní fotky. Ať už je jen dobře ...
    Pa Věra

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to je krásný pozdrav. Zahrada mi chybí čím dál víc, snad si nějakou na stará kolena pořídím, nebo půjčím :o)
    Krásné dny Věrko

    OdpovědětVymazat
  9. I u nás už pomalu na zahradě končí léto.Máš krásné růže.krásné dny

    OdpovědětVymazat
  10. Vierka, uži si more a poriadny oddych, za chvíľku nám začína škola a domáce úlohy.
    Pa Jana

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu.