pondělí 26. srpna 2013

Pondělí

Od rána je zataženo,chvílemi prší.
Jsem docela ráda.Zahrada potřebuje pořádně zalít.
Doma jsem se dala do úklidu.
Povlékla jsem nové povlečení s Ikei.Nějak přicházím na chut proužkům a kostičkám:-)
Asi je to tím,že podzim je dnes tak strašně cítit.Včera v Bauhausu už meli i vřesy...

Mějte hezký poslední prázdninový týden.
Věra






5 komentářů:

  1. Hezoučká čisťounká ložnice.v ikea mají pěkné povlečení,už jsem taky pokukovala,ale mají jiné rozměry než jsou naše polštáře

    OdpovědětVymazat
  2. U nás to nevypadá líp... prší a dost se ochladilo... ale prý se to máš ještě vylepšit a zase se oteplit až ke 25°C, tak se snad ještě trošku ohřejem... pa, L.

    OdpovědětVymazat
  3. Věru, napadlo mě hned to samé jako Šárku ... čistota. Je u vás moc hezky.
    Krásný nový týden ... Věra

    OdpovědětVymazat
  4. Dnes počasí bylo opravdu na zavrtání se do kanafasu:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Věruško, nádherná ložnička i kanafásek ... pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu.