čtvrtek 15. srpna 2013

Malá změna v ložnici

Dobré poledne mé milé a věrné čtenářky

To bych nebyla já,abych si zas nezkusila přesunout nábytek.
Do ložnice jsem vecpala další komodu.Věcí přibývá a místa je tak nějak málo.
Změna samozřejmě proběhla když je manžel v práci.
Nerad se účastní...

Už má chudák poničené nervičky když semnou jezdí cvičné jízdy po městě a okolí.
Občas bych ho nejradši s auta vysadila!
Pusu nezavře a poučuje a poučuje a nějak nechápe,že já jsem ráda,že vůbec jedu a jedu ve svém pruhu.
Na mé autíčko mi včera nalepil zajíce,fakt barevnějšího už nemohl sehnat!
Ale alespon jsou ostatní řidiči více ve střehu, co ten zajíc za volantem vyvede!:-D


Mějte krásný den
Věra






11 komentářů:

  1. Věrko ta ložnice je nádherná.co ti chlapi pořád mají.přestavby jsou někdy nutné.a zajíček,no mohl být fakt jemnější,ale zase to všichni uvidí :-)

    OdpovědětVymazat
  2. No uprime,ja bych zajice dala asi pryc,ti chlapy pak automaticky zenskou odepisi uz kdyz vidi nejake takove upozorneni,aniz by si treba jinak neceho vsimly.Jinak loznice opet nadhera,stale se ji u tebe kocham,bila a blede modra,uplne snove.

    OdpovědětVymazat
  3. ☺☺☺ ahoj Věruško,
    jezdi sama, manžela nechej doma. Ze své zkušenosti vím, že tak se nejlépe naučíš.
    A jinak s tím nábytkem... já to dělám úplně stejně.
    Pa pa Martina ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Věru, také mám ráda změny. A plně souhlasím s tebou, raději, když je manžel v práci. S tím místem je to všude stejné, do nové ložnice jsem si nechala udělat skříň na celou šířku - 4 metry. A teď se mi zdá nějaká malá :)
    Hezké dny ... Věra

    OdpovědětVymazat
  5. Verko, musela jsem se usmivat, kdez jsem cetla tvuj komentar na manzela. U nas je to taky tak a to uz jezdim vice nez 15 let a troufam si rici, ze lepe nez manzel :o) Jinak s tim nabytkem to mame koukam vsechny stejne... Preji ti krasny vecer, KAterina

    OdpovědětVymazat
  6. Ti chlapi:-)))))...je to všude stejné (s nábytkem i to ,jak si rádi hrají na samozvané mistry silnic:-)))...příspěvek mě docela pobavil. Hezký den. Eva

    OdpovědětVymazat
  7. Věruško, tvoje ložnice je moc hezká i s novou komodou. A ten zajíček - ber to tak, že je manžel vtipný a taky se o tebe bojí, aby se ti něco nestalo! Brzo budeš jezdit jako profík!
    Hezký večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Věruško, zajíček je fakt dobrý,aspoň budou řidiči k tobě ohleduplní.n
    Tvoje modrá ložnice je kouzelná, nábytek, který máš mám ráda a komodu, kdybych měla kam dát , tak si jí pořídím také. Myslím, že i manželovi se určitě líbí.
    Měj se fajn IVA

    OdpovědětVymazat
  9. Je jasné, Bůh je rodu mužského, proto nám nenadělal moc velké svaly! To aby jsme těm našim spolubydlícímu mužskému pohlaví, příliš vše nestěhovaly. Ovšem zapomněl, že nám nadělil dost důvtipu..., aby se nám to i tak dařilo:-)))
    Změna je život a jak je vidět kočka to schvaluje také:-D

    OdpovědětVymazat
  10. Komoda je krásná a v ložnici jí to moc sluší. Z toho nechat se učit řídit auto (nebo vlastně cokoliv) jakýmkoliv mužským elementem z příbuzenstva už jsem vyrostla. Myslím, že u vysazení už by nezůstalo, asi bych je i přejela :o) ať se Ti za volantem daří a nenech se vystresovat nějakým rádoby králem silnic! Pa, L.

    OdpovědětVymazat
  11. Věruško, máš moc krásnou ložnici ..... Marki

    PS: Ten zajíček mě pobavil, snad splní svůj účel a ostatní řidiči se k tobě budou chovat ohleduplněji.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu.