pondělí 5. srpna 2013

Dneska na mně padl splín...
Takže radši beze slov a jen pár obrázků...




Přeji Vám nádherné dny!
Pokud to jde užívejte léta.
Moc Vás zdraví Věra

14 komentářů:

  1. Věrko,
    nesmutni !
    A´t tě trápí cokoliv, přeji ať to brzo přebolí a ty vidíš zase ten svět optimisticky :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Věruš,splín? Může to být zítřejším novoluním, já jsem taky dnes nějak bez nálady..ale zase bude lépe! Fotky máš krásné,ten vyšívaný polštář z IKEA mám taky!Je moc hezký!Ladí ti tam!Tak krásný den! Elli

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Věruško...
    já už ho mám několik dní...nevím, čím to je.
    Takže jsme dvě...ach jo, snad nás o brzy přejde.
    Pa Martina ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Přeji veselý závoj, aby splín zmizel:-D Slunce v duši slzy suší:-)))

    OdpovědětVymazat
  5. Věruško, nezoufej, bude líp ..... fotečky jsou krásné ...pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
  6. Věru, bude líp. já od rána zívám a jsem nějaká unavená...podívej kolem, co nás dnes je! Krásnej den:)<3

    OdpovědětVymazat
  7. co se děje...neňukej veverko a usměj se :)))

    OdpovědětVymazat
  8. Myslím,že není žádný důvod ke splínu.....krásné sluneční dny plné úsměvu:-))) Eva


    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Věru,
    moc hezké fotečky.
    Tak doufám, že než jsem se na Tvůj příspěvek dostala, že už splín odešel neznámo kam a
    užíváš si pohodový večer.
    Moc Ti to přeju!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  10. Věruško v tak krásném pokoji, tě snad splín ani nemůže přepadnout. Měj se pěkně a přeji ti jen samé sluníčkové dny.
    IVA

    OdpovědětVymazat
  11. Věruško, fotky od vás jsou vždycky moc milé a příjemné, tak jen doufám, že i tobě je už dobře.
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  12. Věrko, snad už je ten potvorák splín pryč. Přeju krásné sluníčkové dny.

    Andrea

    OdpovědětVymazat
  13. Věru, koukám, že mi uteklo pár tvých příspěvků. Doufám, že dnes už je lépe. A moc chválím tvé háčkování. Košík s rybkami je super ...
    Hezký víkend ... Věra

    OdpovědětVymazat
  14. Krásné háčkování a krásný pokoj, přeji ti, ať už je splín za horami :-)) a těším se na nové háčkování

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu.