čtvrtek 18. července 2013

prostě doma








Krásné letní dny plné pohody a sluníčka přeje
Věra

23 komentářů:

  1. Máte moc krásný domov i zvířátka:) L.

    OdpovědětVymazat
  2. Mas krasny vyhled z terasky a opet na me dycha u tebe teplo domova,tak utulno,cisto a pritom nepreplacane,krasa,pohodicka.
    Katka

    OdpovědětVymazat
  3. Nádhera Věrko, moc děkuji za virtuální návštěvu, moc se mi u tebe líbí :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsem ráda,že se líbí:-)škoda,že to kafe nejde nabídnout po netu:-)hezký den

      Vymazat
  4. Všude dobře doma nejlépe, v útulném prostředí:-D

    OdpovědětVymazat
  5. Věru, hezké dny i tobě ... to tvé prostě doma je dokonalé.
    Věra

    OdpovědětVymazat
  6. Věruško jak já ti závidím --- ojojoj snad se mě splní můj velký sen a i já budu bydlet v baráčku a z okna budu koukat na svou zahrádku :o)) Máš to doma i na zahrádce prostě úžasné je u tebe moc prima pohoda -- dýchá to z foteček...Měj se moc moc prima a užívej si to skvělé letní počasí...Martina :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko držím palce,at se ti sen splní.Nám se splnil před 4lety.Děkuji za milá slova,vážím si jich.Krásný den.Pa Věra

      Vymazat
  7. Ahoj, Věrko! Díky za nakouknutí k vám za vrátka... máte to doma opravdu moc krásné, čisté linie a detaily, prostě útulno... měj se moc krásně! Pa, L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni děkuji moc.Ještě nás čeká kupa práce.Krásné dny pa V.

      Vymazat
  8. Věruško, moc krásné "prostě doma" ... Marki

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu.