úterý 30. července 2013

a zase to háčkování

Dobrý den
Jak se máte?

Ráno jsem s obavami prohlížela zahradu po včerejší bouřce.
Naštěstí u nás dobrý,jen ulítlo pár hraček,ale ty se našly-).
Moc děkuji za krásné komentáře k minulému příspěvku.
Dneska přináším pár obrázků mého dalšího letního tvoření pro kluky:-)





Pytlík tak nějak podle Praktické ženy.
Chobotnička okouknutá na zahraničním blogu.
Moc Vám přeji krásné dny a pohodové,klidné léto.
Věra

8 komentářů:

  1. Ahoj Věruško...máme se dobře ☺ a Vy ?
    Bouřka u nás taky docela v pohodě, alespoň se malinko zchladilo a zahrádka se zalila.
    Háčkovaný rybkový pytlíček je super !!!
    Pa pa Martina ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Pytlík je nádherný a chobotnice boží:-) krásně tvoříš.

    OdpovědětVymazat
  3. Věrko ahoj a krásný večer,děkuji mám se fajn.jinak to tvé tvoření je nádhera

    OdpovědětVymazat
  4. Věruško, u nás žádná bouřka ani déšť nebyl, ochladilo se v noci a chvilku ráno, jinak zbytek dne opět horký a chalupa nevyvětratelná. Takže beze změn. Tvoje tvoření je nádherné. Jsi neskonale šikovná. Pa Rija

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné letní tvořeníčko,u nás byla také bouřka a veliká i jsem ostříhala hortenzii do vázy,jak jsem měla strach,že bude po ní :-)Krásné dny!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkné háčkování! U nás to byl masakr, lítaly kotenjnery, vítr lámal vzrostlé stromy jak sirky. Hezký večer, L.

    OdpovědětVymazat
  7. Jéééé, pytlíček je nádherný, také jsem na něj v PŽ koukala. Povedl se ti. Anny

    OdpovědětVymazat
  8. Věruško, to jsou moc krásné kousky! Jsi moc šikovná! Mám moc ráda tvoje veselé háčkování pro kluky.
    Užijte si letní den, pa Helena

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu.