pondělí 24. června 2013

Pár dní jsem tu nebyla.Stále jsem se učila testy a nutila manžela,at semnou projíždí trasy,které by mohl chtít komisař u zkoušek...
Zkouška byla a dopadla nad mé očekávání.
Prospěla jsem!
Huráááááááá!!!!!!
Abych pravdu řekla,jsem ráda,že je to nervování za mnou a já si konečně začala vychutnávat léto!
I na ten háček se už těším:-).

Včera jsem vyfotila pár obrázků,pak už začal déšt.









Dnes jsem upekla tvarohovou buchtu a těším se,že si dám mou oblíbenou kávu.
Jdu si ji hned uvařit:-)
Přeji vám klidné,pohodové dny plné sluníčka.
Kdo frčíte na dovolenou,přeji štastnou cestu.
Užívejte léta.
Moc vás všechny zdravím
Věra

29 komentářů:

  1. Verus,ja vedela ze to das,vyhoda jakychkoliv zkousek ve vyssim veku nez je 25 je ta,ze uz jsme takove poctive zacky a frt se srotime,takze ja uz to mela naucene snad pozpatku.Gratuluji k uspesnemu slozeni zkousek a uzivej leto s autem,je super,kdyz si kdykoliv muzes dojet treba na vylet,nakup,ci zabavu.Krasne fotecky,moc se me libi vase svetla teraska.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko je to tak.-)byla jsem našprtaná jak jen to šlo.-)Děkuji za pochvalu terasy.Hezké letní dny přeje Věra

      Vymazat
  2. Věrko - velká gratulace a přeji prima léto za volantem! Moc hezké fotečky, pa Maru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maru moc děkuji.-)na výlety se už těším.-)

      Vymazat
  3. Věruško,
    moc gratuluji k řidičáku !
    Užívej léta !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko děkuji moc.Teda nervy to ale byly.-)Hezké léto!

      Vymazat
  4. Věrko moc gratuluji! Krásné léto:-) Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani moc moc děkuji.Tobě také krásné léto..-)

      Vymazat
  5. Věrko gratuluji k novotou vonícímu řidičáku a radím jezdit a jezdit...nenechat se odradit :o) Pohodový týden přeji :o)

    OdpovědětVymazat
  6. Věruško, moc ti blahopřeji k úspěšnému získání řidičáku. Teď si užívej klidu a pohody. Měj krásné dny Rija

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rijuško teprve ted to ze mně spadlo.-)užívám.Krásné léto přeji.Pa.-)

      Vymazat
  7. Vieri, gratulujem, my sme to tak nejak tušili že to hravo zvládneš. Prajem veľa šťastných kilometrov. Renata

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renatko hravě to moc nebylo,zkoušky jo,ale ty jízdy před tím.....-)já teda perlila.-)
      Děkuji za přáníčko.-)Krásné letní dny.Pa

      Vymazat
  8. Gratulace!!!!!vidíš, jaká jsi šikovná:)))))))měj se krásně a oddychuj!

    OdpovědětVymazat
  9. Věru, také moc gratuluji. Užijte si krásné léto ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věru moc děkuji.-)Krásné léto i tobě.pa pa

      Vymazat
  10. Vieri, tak vidíš , že Tvoje obavy boli zbytočné. Si šikulka a prajem Ti, aby si pri šoférovaní zažívala už len príjemné chvíle. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé Andrejko moc děkuji.Nervičky jsem měla hrozné.-)Krásné dny pa

      Vymazat
  11. Verko, moc a moc gratuluji! Uvidis, ze ted bude tvuj zivot jednoduzsi! I tobe krasne leto!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko moc moc děkuji.Už se těším až vyjedu:-)

      Vymazat
  12. Věruško tak to je SUPÉÉÉÉÉÉR :o) moc Ti gratuluju i když já věděla už dávno že to takhle dopadne :o)
    Fotečky jsou úžasné je vidět že si léto užíváte :o) Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko moc děkuji.ty bezesné noci za to asi stály.-)
      Krásné letní dny přeji.Pa pa

      Vymazat
  13. Věruško, moc ti gratuluji a ten klid ti přeji. Školák přinese první vysvědčení a začnou ty pravé prázniny. Ať je máte krásné!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko moc děkuji.Na pátek se těším:-)Tobě také krásné léto,hlavně pohodové.Pa pa

      Vymazat
  14. ...to jsem ty prázdniny pěkně zkomolila, pardon :o)

    OdpovědětVymazat
  15. Věrko, velká gratulace!!!!!!!!!!!!!!!! uteklo to a zvládla si to!!! jsi šikulka:-)
    krásné léto.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danuš děkuji moc.Jsem ráda,že už na jízdy nemusím.-)Krásné léto.Pa

      Vymazat

Děkuji za vaši milou návštěvu.